وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
فیلم خارجی دانلود فیلم جان سخت Dhaakad 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جان سخت Dhaakad 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جان سخت Dhaakad 2022 زیرنویس فارسی

ژانر : اکشن ، هیجان انگیز

زبان فیلم : Hindi

محصول : هندوستان

سال ساخت : 2022

کیفیت : 1080 ، 1080 HQ ، 480 ، 720

بازیگران : Arjun Rampal ، Kangana Ranaut ، Sharib Hashmi

کارگردان : Razneesh Ghai

رده سنی  +18

مامور آگنی، یک مامور میدانی بسیار آموزش دیده و مرگبار، ماموریت جمع آوری اینتل و از بین بردن رودرویر، یک قاچاقچی بین المللی انسان و اسلحه را به عهده می گیرد که ده سال است از رادار خارج شده است.

 

کمی در مورد فیلم هندی Dhaakad 2022 جان سخت

مامور آگنی یک افسر نیروی کار بین المللی (ITF) است که در تاکتیک های خود در برخورد با تروریست ها و جنایتکاران بی رحم است. آگنی یتیمی است که پدر و مادرش در کودکی توسط یک قاتل کشته شدند. سپس توسط یک افسر ITF بزرگ می شود. آگنی به بوداپست فرستاده می شود تا جزئیات مربوط به قاچاق اسلحه و قاچاق انسان را جمع آوری کند. طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط او، مغز متفکر راکت رودرویر و شریک او، روهینی است.

Rudraveer یک شخصیت مرموز است که از میدان‌های زغال‌سنگ سوهاگپور در نزدیکی بوپال، هند فعالیت می‌کند. آگنی برای جمع آوری اطلاعات در مورد رودراور فرستاده می شود تا او را دستگیر کنند. اگر چه در ابتدا مردد بود، چون پدر و مادرش در هند مردند، آگنی ادامه می دهد. او متوجه نمی شود که سخت ترین ماموریت حرفه ای خود را پشت سر می گذارد. آنچه اتفاق می افتد بقیه طرح را تشکیل می دهد.

Dhaakad (ترجمه: Formidable) یک فیلم اکشن هندی زبان هندی است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد به کارگردانی رازنش گی. در این فیلم کانگانا رانات، آرجون رامپال، دیویا دوتا و ساسواتا چاترجی بازی می‌کنند.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !