وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه همه چیز درباره تونر پرینتر

همه چیز درباره تونر پرینتر

همه چیز درباره تونر پرینتر

رده سنی تعیین نشده

در این مطلب  سعی داریم چاپگر های چاپ دیجیتال و جوهر افشان و تونر و جوهر ها و مواد مصرفی آنها توضیحاتی رو خدمت شما عرضه کنیم.

تونر چیست

تونر جزء اصلی چاپگر شما است. بدون تونر، نمی توانید چاپ کنید زیرا تونر رنگی است که روی صفحه قرار می گیرد. کارتریج های جوهر بسیار شبیه به تونرها هستند، با این تفاوت که کارتریج های جوهر در چاپگرهای جوهر افشان استفاده می شوند در حالی که کارتریج های تونر در چاپگرهای لیزری استفاده می شوند. پرینترهای لیزری نوع پرینتری هستند که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند. این به این دلیل است که پرینترهای لیزری کارآمدتر هستند و می توانند حجم بیشتری از صفحات سیاه و سفید را بسیار سریعتر از اکثر چاپگرهای جوهر افشان چاپ می کند.

البته که بهترین و بالاترین کیفیت زمانی رخ میدهد که شما از تونر و مواد مصرفی درجه 1 استفاده کنید که توصیه ما مجعوعه نمایندگی کونیکا در ایران است که بهترین تونر و مواد مصرفی ماشین چاپ دیجیتال رو به فروش می رساند.

چاپ گر جوهر افشان

چاپگرهای جوهرافشان عمدتاً برای چاپ خانگی، شخصی یا چاپی که نیاز به رنگ زیادی دارد استفاده می شود. در حالی که پرینترهای لیزری برای کاربرانی که حجم بالایی از صفحات را به طور منظم چاپ می کنند بسیار عالی هستند، به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل لیزر را به جوهر افشان ترجیح می دهند. هزینه هر صفحه و نگهداری منظم معمولاً کمتر از چاپگر جوهرافشان است. پرینترهای لیزری این قابلیت را دارند که صفحات را با سرعت بسیار بالاتری چاپ کنند – در مورد 20 صفحه در دقیقه در مقابل حدود 10 صفحه در دقیقه با یک چاپگر جوهرافشان فکر کنید.

 

بنابراین، اگر کسب‌وکاری هستید که روی چاپگر لیزری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، تونر بخشی ضروری از عملیات است. تونر از یک پودر ریز تشکیل شده است که می تواند به صورت مغناطیسی شارژ شود. این بار مغناطیسی توسط درام شارژ شده الکتریکی جمع‌آوری می‌شود و ذرات تونر برداشته می‌شوند و به شکل یا شکلی که می‌خواهید چاپ شود، روی صفحه می‌غلتند. یک لیزر در چاپگر این ذرات تونر را با استفاده از گرما به صفحه می چسباند.

 

پودر تونر در رنگ های سیاه، سفید، شفاف، فیروزه ای، سرخابی و زرد موجود است. این پودر دارای ذرات ریز و ریز پلاستیکی است که در آن مخلوط شده است که هنگام عبور از فیوزر (که مخلوط را گرم می کند) رنگ را به صفحه می چسباند. این مخلوط تصویری واضح و ماندگار روی کاغذ ایجاد می کند.

 

سازنده تجهیزات اصلی یا OEM به تونر اطلاق می شود که توسط همان مارک چاپگر شما ساخته می شود. ما به عنوان سیستم‌های اداری BIS، تونر OEM را برای تقریباً هر چاپگر تولیدی و مدل موجود در بازار حمل می‌کنیم. بهترین بخش خرید تونر از طریق ما این است که آن را در اینجا با قیمتی بسیار کمتر از فروشگاه لوازم اداری معمولی خود خواهید یافت. ما همچنین خط خود را از  تونرهای برچسب خصوصی Office Systems. یک OEM پیشرو در صنعت تونر ما را برای اطمینان از کیفیت و بهترین محصول در کلاس تولید می کند.

 

تونر معمولاً باید هر 3000 صفحه یا بیشتر تعویض شود. این یکی دیگر از تمایزهای چاپگرهای جوهرافشان است. کارتریج‌های تونر پرینتر لیزری در مقایسه با کارتریج‌های پرینتر جوهرافشان که معمولاً حدود 500 صفحه قبل از نیاز به تعویض دوام می‌آورند، می‌توانند مدت زمان زیادی دوام بیاورند.

 

مراقبت از چاپگر، انجام تعمیرات و تمیز کردن منظم، و تمیز کردن کارتریج های تونر باعث می شود چاپگر شما به طور موثر کار کند و طول عمر آن را افزایش دهد.

تاثیر تونر بر خرابیذ ماشین چاپ

با  نتیجه  به تجربه و تحقیقات فراوان باید گفت تونر علاوه بر کیفیت و خروجی چاپ بالا بسیار در استهلاک و خرابی دستگاه چاپ دیجیتال و همچنین ماشین های چاپ جوهر افشان بسیار تاثیر گذار است.

بنابر این در انتخاب تونر بسیار دقت کنید و بدون مشاوره و تحقیق اصلا تونر  بدون نام یا ارزان قیمت خرید نکنید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !