وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه آموزش ساخت پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

نحوه تهیه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

نحوه ساخت پاورپوینت جلسه دفاع، نیازمند آموزش های تخصصی در بخش های مختلف از نحوه انتخاب مهم ترین مطالب پایان نامه تا چگونگی چیدمان مطالب بر روی اسلایدها و سپس آمادگی برای سخنرانی علمی جهت پاسخ دهی به سؤالات اساتید می باشد. انجام پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه، باید به صورت تخصصی انجام گردد. ساخت هر پاورپوینت غیر اصولی برای این جلسه مناسب نخواهد بود. اسلایدها باید به گونه ای ساخته شوند تا بتوان یک ارائه علمی حرفه ای انجام داد. تهیه پاورپوینت، تأثیر مستقیمی بر نحوه پاسخ دهی و سخنرانی علمی خواهد داشت.

آموزش تخصصی و حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

تفاوت های ارائه جلسه دفاع

ارائه جلسه دفاع پایان نامه نسبت به دیگر ارائه های انجام شده، دارای تفاوت های بارزی می باشد. در این ارائه دانشجو باید در مقابل اساتید علمی سخنرانی انجام دهد و سپس در انتها پاسخ گو علمی به سؤالات آن ها باشد. در ارائه و انجام پاورپوینت جلسه دفاع، نمی توان از هر صحبت غیرعلمی استفاده نمود. به طور مثال در انجام بهترین پایان نامه مدیریت، تمامی مراحل پایان نامه باید براساس اصول علمی مشخص شده انجام گردد و این اصول در تمامی دانشگاه های جهان یکسان است. البته میزان سختگیری اساتید براساس هر دانشگاهی متفاوت است ولی این اصول علمی یکسان است. بنابراین در انجام تخصصی پایان نامه، هر دانشجو نمی تواند از هر راهی و از هر روشی برای نگارش پایان نامه خود استفاده نماید و این اصول مشخص و تأیید شده می باشد. همچنین، در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع نیز همین اصول باید به صورت تخصصی ارائه گردد.

سؤالات اشتباه دانشجویان

پرسیدن سؤالات اشتباه شما را به مقصد های اشتباه خواهد رسانید. در انجام پاورپوینت جلسه دفاع، دانشجویان اغلب به دنبال برون سپاری پاورپوینت به دیگران، بدون دانش و آگاهی از مراحل تخصصی هستند. سؤالاتی از قبیل این که چند اسلاید درست می شود و هزینه آن ها چه میزان است؟ این سؤالات اشتباه، منجر به کپی کردن مطالب پایان نامه بر روی هر اسلاید پاورپوینت می گردد که علی رغم زمان کوتاه برای انجام پاورپوینت و هزینه های کم و ارزان، منجر به خرابی سخنرانی دانشجو در ارائه جلسه دفاع می گردد. از طرفی پرسیدن سؤالات تخصصی از قبیل آگاهی محقق از مراحل انجام پایان نامه و روش تحقیق انجام شده آن، از ضروریات است. سؤالاتی از قبیل این که تهیه کننده پاورپوینت پایان نامه باید کلیه فصل های پایان نامه را با جزئیات مطالعه نماید و براساس آن اسلایدها طراحی نماید. هر اسلاید پاورپوینت باید طراحی گردد و نیاز به زمان زیادی خواهد داشت.اما کپی کردن مطالب، زمان بسیار کوتاهی خواهد گرفت و در جلسه دفاع، مشکلات فرآوانی را بوجود خواهد آورد. عدم پذیرش پایان نامه، اصلاحیه های علمی و عدم پذیرش فصل های پایان نامه، عدم پذیرش روش تحقیق همگی از عواقب برون سپاری پایان نامه و پاورپوینت به افراد غیرمتخصص خواهد بود.

انجام پاورپوینت تخصصی دفاع پایان نامه

نحوه پاسخ دهی دانشجویان در جلسه دفاع پایان نامه

پاسخ دهی به سؤالات داوران، نیاز به انجام پاورپوینت تخصصی جلسه دفاع پایان نامه و یادگیری مهارت های سخنرانی علمی دارد. ارائه جلسه دفاع و پاورپوینت ساخته شده، تعیین کننده کیفیت پایان نامه برای اساتید در جلسه دفاع خواهد بود. بسیاری از اساتید حتی کل پایان نامه دانشجو را نمی خوانند ولی در ارائه دانشجو، متوجه اشتباهات آن ها می شوند.مراحل علمی مشخص و اثبات شده است و اکثر دانشجویان در اثر عدم آموزش و آگاهی از مسیر درست، مطالبی را در جلسه دفاع پایان نامه ارائه می کنند که پاسخگو سؤالات علمی اساتید نخواهد بود. عدم پاسخگویی یا پاسخگویی غیرعلمی نشانگر عدم آشنایی و آگاهی دانشجو از مراحل درست علمی است. جهت برون رفت از این مشکلات می توان بر روی دوره های آموزشی و جامع جلسه دفاع پایان نامه سرمایه گذاری نمود.

مهارت های لازم برای انجام پاورپوینت جلسه دفاع

در جلسه دفاع، قرار است آنچه در انجام پایان نامه پیاده سازی شده است برای اساتید ارائه گردد. به طور نمونه، برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت بازرگانی، دانشجو باید در ابتدا یک پایان نامه تخصصی و براساس مراحل علمی انجام داده باشد تا بتوانیم با یک ارائه حرفه ای در جلسه دفاع، آن را به بهترین شکل ممکن انتقال دهیم. اما در صورتی که مراحل به درستی انجام نشده باشد و با کپی برداری و داده سازی نمودن، پایان نامه انجام شده است. با انجام پاورپوینت تخصصی و حرفه ای ویادگیری مهارت های لازم برای سخنرانی علمی، بسیاری از مشکلات موجود در پایان نامه را کاهش داد. به حداقل رساندن مشکلات یکی از ترفندهای علمی برای جلسه دفاع پایان نامه است.

https://mehrdadcivil.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4%DB%B0%DB%B5%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B9%DB%B5%DB%B9-780x470.jpg

آموزش پاورپوینت تخصصی جلسه دفاع

آموزش ساخت پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه، به معنی مشخص کردن منوهای پاورپوینت نیست. آموزش پاورپوینت شامل آموزش های تخصصی برای ارائه علمی و طراحی اسلاید براساس طراحی آموزشی و براساس مراحل انجام پایان نامه است. کلیک نمودن بر روی منوهای ابزار پاورپوینت و تغییر فونت و سایز و رنگ، از آموزش های عمومی است که در همه سایت ها و کتاب های آموزشی پاورپوینت موجود است. آموزش پاورپوینت تخصصی ، ساخت اسلایدها براساس اصول علمی جهت پاسخ دهی به سؤالات اساتید در جلسه دفاع می باشد. یک ارائه و پاورپوینت تخصصی، با آموزش های عمومی نمی تواند تبدیل به یک ارائه متفاوت گردد و فقط سایز مطالب و رنگ آن ها تغییر کرده است و تأثیری در نتیجه نهایی نظرات اساتید نخواهد داشت. اساتید براساس رنگ و سایز مطالب بر روی هراسلاید و یا تغییرات در قالب، به دانشجو نمره نخواهند داد. استفاده از فهرست های متفاوت یا اینفوگرافیک ها و انیمیشن ها تاثیر به سزایی در پربار بودن مطالب علمی پاورپوینت برای ارائه نخواهد داشت.

برون سپاری پاورپوینت پایان نامه به افراد غیرکارشناس

برون سپاری پاورپوینت جلسه دفاع، به محققی که پایان نامه را به ضعیف ترین کیفیت ممکن و با داده سازی و کپی برداری انجام داده است، اشتباهی دیگر در راستای اشتباهات قبلی خواهد بود. محققی که کل مسیر پایان نامه را غیرتخصصی و غیرعلمی طی کرده است، به یکباره برای ساخت و تهیه پاورپوینت جلسه دفاع، متحول نمی شود که برای دانشجو یک پاورپوینت تخصصی آماده کند.  پایان نامه یک پژوهش تخصصی است و برای انجام آن باید به افراد تخصصی و دارای دانش کافی رجوع شود. قیمت ارزان منجر به سوءاستفاده افراد غیرمتخصص در انجام پایان نامه شده است که بعد از انجام، دانشجو باید اشتباه خود را در عدم آگاهی و سپس انجام هزینه های مجدد و افزایش زمان جهت عدم پذیرش پایان نامه در جلسه دفاع پایان نامه بپذیرد.

خدمات تخصصی پایان نامه و انجام پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پايان نامه و جلسه دفاع با شماره ارتباطی مهندس مهرداد حمصیان ٠٩١٣٣٨٦٢٧٧٦ در تلگرام و واتس اپ در ارتباط باشيد ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولويت با پيام های تلگرامی است). با توجه به اين كه اكثر مشكلات متداول دانشجويان در انجام پايان نامه ناشی از عدم آگاهی و آموزش تخصصی اين مراحل علمی مي باشد ؛ براي آموزش تخصصي تر هر يك از اين اين مراحل می توانید با سرمایه گذاری بر روی اين دوره های تخصصی پروپوزال، پایان نامه و همچنین دوره جامع آموزشی جلسه دفاع كه در سایت مهرداد سیویل قرار داده شده است، مطالعه بفرمایید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !