وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه تشک بادی ماشین در مشهد با ارزان ترین قیمت

تشک بادی ماشین در مشهد با ارزان ترین قیمت

تشک بادی ماشین در مشهد با ارزان ترین قیمت

رده سنی تعیین نشده

تشک بادی ماشین در مشهد

اگر قصد سفری لذت بخش به همراه خانواده خود و با خودرو شخصی دارید، در این مقاله قصد داریم محصولی بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم تا سفرهای زمینی شما را بسیار راحت و آسوده تر کند؛ و آن محصول چیزی نیست جز تشک بادی ماشین شاهین.
در ادامه به سوالات مشتریان در رابط با این محصول خواهیم پرداخت و بهترین مرکز خرید تشک بادی ماشین در مشهد و در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

سوالات مشتریان تشک بادی ماشین در مشهد:

آیا پایه بادی از تشک بادی ماشین در مشهد جدا میباشد؟

برخلاف تشک بادی های بی کیفیت بازار که پایه بادی به تشک بادی چسبیده است، تشک بادی ای که در حال معرفی آن به شما هستیم با پایه بادی و تشک بادی مجزا از یکدیگر تقدیم حضورتان میگردد.
از طرفی اگر پایه بادی و تشک بادی از یکدیگر جدا باشند میتوانید در طبیعت گردی های خود از آن استفاده نمایید.

آیا میتوان از تشک بادی ماشین ارزان در مشهد در داخل چادر یا استخر استفاده کرد؟

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، شما قادر خواهید بود از تشک بادی ماشین در طبیعت گردی، در داخل چادر های سفری و در استخر استفاده نمایید. فقط باید حواستان باشد سنگ یا اشیا تیزی به داخل آن فرو نرود.

آیا امکان نصب تشک بادی ماشین در مشهد بر روی دیگر خودرو ها وجود دارد؟

مدلی که در فروشگاه آقای بازاری در دسته بندی تشک بادی مسافرتی خودرو وجود دارد، برای تمام خودرو ها اندازه بوده و به راحتی میتوانید از آن برای دیگر خودرو های خود استفاده نمایید، نکته ای که لازم است به عرضتان برسانیم این است که شما نمیتوانید از تشک بادی ماشین برای خودرو ماتیز استفاده نمایید چرا که عقب این خودرو فضای لازم برای قرار گیری تشک بادی را ندارد.

آیا تشک بادی ماشین در مشهد از جنس مخمل میباشد؟

تشک های بادی ماشین از 3 درجه کیفی تشکیل شده اند، تشک بادی های درجه 3 تماما پلاستیک میباشند و در هنگامی که بر روی آن ها استراحت میکنید عرق زده میشوید چرا که کاملا پلاستیکی هستند و از پلاستیک بسیار نازکی هم در ساخت این تشک ها استفاده شده است.
تشک های بادی درجه 2 از پلاستیک با کیفیت ساخته شده اند ولی باز هم دو طرف آن پلاستیکی میباشد اما تشک بادی ماشین درجه 1 از پلاستیک pvc ضخیم و با کیفیت ساخته شده است، علاوه بر این بر روی آن یک لایه مخمل کشیده شده است تا شما بتوانید ساعت ها بر روی آن استراحت کنید و از سفر خود لذت ببرید بدون اینکه تعریق بدن شما در حین خوابیدن بالا برود.

آیا در کارتن تشک بادی ماشین در مشهد پمپ باد نیز وجود دارد؟

بله! مگر میشود که تشک بادی ماشین خریداری کنید و پمپ باد بر روی آن وجود نداشته باشد، البته دیده شده است عده ای از فروشندگان اقدام به به برداشتن پمپ باد این محصول کرده اند و به صورت مجزا آن را به فروش میرسانند که کار درستی نیست چه به لحاظ اخلاقی و چه به لحاظ شرعی، به هر جهت تشک بادی ماشین در مشهد موجود در سایت آقای بازاری همراه با وسایل کامل خدمت شما ارسال میشود تا در سفر های خود نیازی به بردن وسایل اضافه برای باد کردن آن نداشته باشید. شما قادر خواهید بود پمپ باد آن را در وسط بیابان به قسمت فندکی خودرو متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن آن کنید.
باد شدن تشک بادی و پایه بادی تنها در 3 دقیقه انجام میشود پس زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت!

اقلام همراه تشک بادی ماشین ارزان در مشهد چه چیز هایی میباشد؟

یک عدد تشک بادی
یک عدد پایه بادی
دو عدد بالشتک بادی
یک عدد پمپ باد فندکی به همراه سه عدد سری مخصوص
یک عدد کیف حمل
و یک عدد چسب مخصوص اپاراتی

مدت زمانی که طول میکشد تشک بادی ماشین در مشهد باد شود چقدر است؟

باد کردن تشک بادی در مشهد بسیار راحت است، برای باد کردن آن کافی است سوپاپ بزرگ آن را باز نمایید و سپس سری بزرگ پمپ باد را به آن وصل کرده و اقدام به باد نمودن تشک بادی کنید بعد از اینکه تا حد قابل توجهی باد شد میبایست سوپاپ وسطی را بسته و مجددا تا جایی که جا دارد آن را باد نمایید.
این مراحل را برای پایه بادی نیز انجام دهید بعد از اینکه کارتان تمام شد و تمامی قسمت های تشک را باد کردید متوجه میشوید که کمتر از 3 دقیقه وقت شما را گرفته است!

آیا میتوانیم تشک بادی ماشین در مشهد را در ماشین لباس شویی بشوییم؟

در جواب این سوال قاطعانه میگوییم؛ خیر چرا که در دور تند ماشین لباس شویی احتمال آسیب رسیدن به تشک بسیار بالا میرود و ممکن است پاره شود.
بهترین راه برای شستن تشک بادی این است که آن را باد نموده و با آب، فرچه و مایع دستشویی اقدام به شستن آن کنید. (توجه کنید آب به داخل آن نفوذ نکند)

بهترین مرکز خرید تشک بادی ماشین در تهران کجاست؟

برای خرید تشک بادی ماشین در تهران و مشهد پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی آقای بازاری میباشد چرا که تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت و گارانتی عودت خدمت شما عرضه میشوند.

در صورت پسند نکردن رنگ محصول، امکان تعویض تشک بادی ماشین در مشهد وجود دارد؟

بله در صورتی که رنگ تشک بادی ماشین در مشهد مورد پسند شما نبود در حضور پیک میتوانید رنگ انتخابی خود را تغییر دهید.

آیا امکان تعمیر تشک بادی ماشین در مشهد و در تهران وجود دارد؟

برای تعمیر تشک بادی ماشین کافی است به صورت زیر عمل کنید:
1. در ابتدا باید محلی که تشک بادی سوراخ شده است را پیدا کنید، این کار را میتوانید درون یک تشت آب انجام دهید تا راحت تر محل سوراخ را پیدا کنید چرا که معمولا سوراخ ها بسیار کوچک هستند و با چشم دیده نمیشوند.
پس از پیدا کردن سوراخ های تشک بادی اقدام کنید به چسباندن وصله آن به وسیله چسب مخصوصی که همراه محصول برای شما فرستاده شده است. همانند تصویر زیر:

تعمیر تشک بادی ماشین شاهین در تهران

و 24 ساعت تشک را کنار بگذارید تا چسب خودش را بگیرد و تشک بادی ماشین در مشهد شما را ترمیم کند.

تشک بادی ماشین در مشهد شامل چه رنگ هایی میباشد؟

فروشگاه اینترنتی آقای بازاری تشک بادی ماشین را رنگ های مشکی، طوسی و کرم عرضه میکند که میتوانید تنوع رنگ ها را تصویر زیر ببینید:

رنگ های تشک بادی ماشین شاهین در تهران

برای نصب تشک بادی ماشین در مشهد و در تهران چگونه عمل کنیم؟

فروشگاه اینترنتی آقای بازاری برای شما با پیک مخصوص خودش محصولات را ارسال میکند و بعد از تست و نصب بر روی خودرو شما و سپس در صورتی که از تشک بادی ماشین در مشهد رضایت داشتید اقدام به پرداخت مبلغ آن خواهید کرد، همچنین این نکته را یاد آور شویم که که شما میتوانید سفارشات خودرو را به صورت فوری ثبت نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید تشک بادی ماشین در کرج هم بر روی لینک زیر کلیک کنید

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !