نایس مووی
وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
فیلم خارجی دانلود فیلم The Unholy

دانلود فیلم The Unholy

دانلود فیلم The Unholy

ژانر : ترسناک ، درام ، معمایی

زبان فیلم : En

محصول : آمریکا

سال ساخت : 2021

کیفیت : 1080 ، 480 ، 720 ، bluray

بازیگران : Cricket Brown ، Jeffrey Dean Morgan ، William Sadler

کارگردان : Evan Spiliotopoulos

رده سنی  بالای 13

فیلم The Unholy ، داستان بانوی مقدسی به نام «مریم» را به تصویر می کشد که بعد از دیدار با دختری کم شنوا، او را شفا داده و دختر می تواند بشنود. در حالی که مردم برای دیدن معجزاتش سرازیر می شوند، اتفاقات وحشتناکی رخ می دهد و این سوال پیش می آید که آیا اینها کار مریم مقدس است یا پای نیروهای شیطانی در میان است؟

فیلم The Unholy

فیلم The Unholy

درباره ی فیلم The Unholy

نامقدس (The Unholy) یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر ترسناک-فراطبیعی محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی ایوان اسپیلوتوپولوس در اولین کارگردانی خود که براساس رمان معبد نوشته جیمز هربرت در سال ۱۹۸۳ ساخته شده‌است. بازیگران اصلی فیلم جفری دین مورگان، کیتی اسلتون، ویلیام سدلر، دیوگو مورگادو، کریکت براون و کری الویس هستند.

این پروژه که در ابتدا با عنوان معبد (Shrine) نامگذاری شده بود، در دسامبر ۲۰۱۸ اعلام شد و سونی پیکچرز از رمان هربرت به همین نام اقتباس کرد. معرفی بازیگران بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ اعلام شد و فیلم‌برداری اصلی در بوستون آغاز شد، اما در ۱۴ مارس ۲۰۲۰، فیلمبرداری به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآمد.

داستان

دخترکی که خوب نمیشود بعد از دیدار با مریم مقدس هم خوب می شنود و هم می تواند به خوبی حرف بزند؛ حتی می تواند بیماران را نیز شفا می دهد. وقتی همه مردم برای دیدن معجزات او به پیشش می روند این سوال پیش می آید که اینها کار مریم مقدس است یا پای نیروهای شیطانی در میان است؟

لینک های دانلود فیلم

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !