وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه 5 سورپرایز سینمایی که بازیگران خانم ایرانی از خود منتشر کرده اند

سورپرایز کردن دیگران یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن محبت و علاقه است. یک سورپرایز خوب می تواند لبخند را بر لب هر کسی بنشاند و روز او را به روز خاصی تبدیل کند. سورپرایز کردن دیگران نشان می دهد که به آنها فکر می کنید و می خواهید آنها را خوشحال کنید. این کار می تواند به می تواند به آنها احساس ارزشمند بودن دهد.

در سینما نیز بسیاری از همکاران هنگام ضبط فیلم های سینمایی و یا سریال های نمایش خانگی و تلویزیونی، زمانی که به روز تولد همکارشان و یا یکی از بازیگران می رسد، سعی می کنند با یک سورپرایز خیلی جذاب آنها را سورپرایز کنند. البته این کار خیلی کار سختی نیست، زیرا با وجود تیم های سوپرایز خیلی قوی در ایران مانند هایپرسورپرایز این کار برای هر کسی و در هر موقعیتی می تواند خیلی حرفه ای، جذاب و خاطره انگیز انجام شود. در ادامه 5 سورپرایز برای خانم های بازیگر که در صفحات خود در فضای مجازی منتشر کرده اند را خواهید خواند و با بیوگرافی بازیگران محبوبتان بیشتر آشنا خواهید شد.

غافلگیری روز تولد ندا قاسمی

ابتدا به سراغ ندا قاسمی بازیگر محبوب سریال نون خ می رویم. ندا قاسمی یکی از بازیگران جوان و بااستعداد سینما و تلویزیون است که تصاویری از او منتشر شده است که نشان می دهد که چگونه در روز تولدش سورپرایز شده است.

ندا قاسمی، بازیگر سریال پرطرفدار “نون.خ” پیش از این نیز در عرصه گویندگی و دوبلوری و همچنین تئاتر فعالیت داشت. خانم قاسمی از سال ۱۳۸۶ فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. او همچنین در رادیو کرمانشاه به عنوان دوبلور فعالیت می‌کند و در این زمینه نیز بسیار موفق بوده است. خانم قاسمی فارغ‌التحصیل دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران است.

با بازی در سریال “نون.خ” خانم قاسمی به شهرت رسید و فعالیت‌های هنری او در فضای مجازی نیز بیشتر دیده می‌شود. او بازیگری توانمند و آینده‌دار است و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد بازی‌های درخشان‌تری از او باشیم.

سوپرایز تولد هلیا امامی

هلیا امامی، بازیگر متولد سال ۱۳۶۶ در تهران، دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و از این طریق وارد عرصه بازیگری شد. خانم امامی تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی ایفای نقش کرده است و از جمله بازیگران شناخته‌شده کشورمان است. او بازیگری جوان و آینده‌دار است و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد بازی‌های درخشان‌تری از او باشیم.

در گذشته، هلیا امامی ویدئویی از خود با لباس پرستاری در صفحه مجازی اش منتشر کرده است. در این ویدئو هلیا در روز تولدش توسط همکارانش به طرز غافلگیر کننده ای سورپرایز شده است. هلیا در کپشن پست خود این گونه نوشته است:

“من امروز خوشحال ترین دختر تو دنیا بودم دوستای من عزیزای دله من با وجود تمام فشارهای کاری و تنش هایی که پشت سر گذاشته بودن حواسشون به من و روز تولدم بود. ‎خدارو شکر میکنم برای داشتن دوستانی با قلب نورانی مثل شما. کاش بدونید چقدر دوستتون دارم .”

سوپرایز جشن تولد لیلا اوتادی

لیلا اوتادی، بازیگر و شاعر، تولد چهل سالگی خود را جشن گرفت. او در اینستاگرام عکس جشن تولدش را منتشر کرد و از دوستش بابت هدیه سورپرایزش تشکر کرد. خانم اوتادی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است و فارغ‌التحصیل رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرده است.

در سال ۱۳۸۹، باشگاه خبرنگاران صدا و سیما او را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» گرانقیمت‌ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد. اما خانم اوتادی این خبر را تکذیب کرد و گفت که این شایعات توسط دشمنان او منتشر شده است.

در جایی، خانم اوتادی گفته است که عاشق ماشین‌های شاسی بلند است. او قبلاً یک لندکروز سفید داشت، اما دوستانش به او می‌گفتند که این ماشین شبیه آمبولانس است. خانم اوتادی این حرف‌ها را قبول نداشت و ماشینش را فروخت و یک ماشین کوچک‌تر خرید. اما او از رانندگی با ماشین کوچک‌تر لذت نمی‌برد و دوباره لندکروز مشکی خرید.

شهین تسلیمی، بازیگری با سابقه درخشان و قلبی مهربان

امروز می‌خواهیم با شما درباره یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون، خانم شهین تسلیمی صحبت کنیم. خانم تسلیمی بازیگری باسابقه و توانمند است که در طول سال‌های فعالیت خود، نقش‌های ماندگاری را در آثار مختلف به‌جا گذاشته است. او در جوانی به‌طور حرفه‌ای تئاتر بازی می‌کرد و همچنین در رادیو نیز تست صدا داده بود، اما به‌دلیل مخالفت خانواده، هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد که الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

خانم تسلیمی در سال‌های اخیر در سریال‌های کمدی و جدی مختلفی بازی کرده است و توانسته در هر دو نقش بدرخشد. او همچنین از آن دسته بازیگران دنیادیده‌ای است که بیشتر عمرش را با سفر کردن سپری کرده است.

خانم تسلیمی قلبی مهربان و سخاوتمند دارد. او در فیلمی که اخیراً در اینستاگرامش منتشر کرده بود، از سوپرایز تولدش توسط عوامل فیلمبرداری آخرین فیلمش صحبت می‌کند. فیلم این سورپرایز در صفحه ایشان وجود دارد و می توانید تماشا کنید. این سوپرایز نشان می‌دهد که خانم تسلیمی در میان همکارانش نیز محبوب و مورد احترام است.

سورپرایز عاشقانه بهاره رهنما برای همسرش

بهاره رهنما، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، به مناسبت سالگرد ازدواجش با امیرخسرو عباسی، یک سورپرایز ویژه برای او ترتیب داد. خانم رهنما در این سورپرایز، همسرش را با یک گروه موسیقی زنده غافلگیر کرد. گروه موسیقی یکی از ارکان اصلی سورپرایزهای عاشقانه است که در نمونه کارهایی که در ولاگ هایپرسورپرایز منتشر شده است نیز به خوبی دیده می شود. بهاره رهنما در این سورپرایز همچنین یک کیک تولد بزرگ و زیبا برای او سفارش داده بود.

امیرخسرو عباسی از این سورپرایز بسیار خوشحال شد و در اینستاگرامش از همسرش تشکر کرد. او نوشت: “همسر عزیزم، ممنونم که این روز را برای من به یادماندنی کردی. دوستت دارم.”

این سورپرایز نشان می‌دهد که بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی رابطه عاشقانه و صمیمی‌ای با یکدیگر تجربه کرده اند.

سورپرایز هرچه که باشد و به هر مناسبتی نشان دهنده علاقه و محبت افرادی است که برای کسی انجام می شود. بسیاری از ایرانیان هستند که در خارج از کشور زندگی می کنند، اما اجازه نمی دهند فاصله جغرافیایی بین آنها فاصله بیاندازد. در ولاگ هایپرسورپرایز می توانید نمونه هایی از این دست را ببینید که حتی افراد تلاش کرده اند یک سورپرایز کوچک به اندازه ارسال گل به ایران ، محبت و علاقه خود را به عزیزانشان در ایران ابراز کنند. به همین خاطر فارغ از هرچیزی باید از هر فرصتی استفاده کرد تا خنده شادی را بر لبان کسانی که دوستشان داریم بنشانیم و برای آنها خاطره بسازیم.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !