وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه 7 فیلم و سریال با موضوعات هواپیما، سفر و پرواز با هواپیما

اگر به سفر ، گردشگری و هواپیما علاقه دارید حتما تاحالا شده که دلتان بخواهد فیلم و سریالی در همین حوزه های مورد علاقه خودتان تماشا کنید. ما در این مطلب 8 فیلم و سریال منتخب در رابطه با سفر، گردشگری و پرواز هواپیما برایتان آماده کرد ایم که می توانید لیست آن را در پایین تر مشاهده کنید.

اگر اهل سفر باشید حتما به این فکر کرده اید که از کدام سایت برای خرید بلیط ارزان هواپیما اقدام نمایید. یکی از سایت هایی که مرجع بلیط هوایپما با ارزان ترین قیمت هاست، وبسایت رسمی سایت روگو با آدرس Rogo.ir است.

شما می توانید با وارد شدن به آدرس “روگو دات آی آر” و تعیین مبدا و مقصد خود بلیط هواپیمای مورد نیاز خود را دریافت کرده و از خدمات این سایت استفاده نمایید.

آپارتمان ۲۳ (Airport 1970)

آپارتمان ۲۳” (Airport) یک فیلم آمریکایی در ژانر هیجان‌انگیز و درام محصول سال ۱۹۷۰ به کارگردانی جرج زیمبکو است. این فیلم براساس رمانی به همین نام از آرتور هیلر مواخذه شده است. “آپارتمان ۲۳” یکی از نخستین فیلم‌هایی بود که از الگوی ساخت “فیلم حادثه در محیطی محدود” بهره گرفته و این الگو در سال‌های بعد بسیار محبوب شد.

اصطلاح محدود (The Terminal 2004)

اصطلاح محدود (The Terminal) یک فیلم کمدی درام محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ می‌باشد. این فیلم داستان یک مرد از کشور خود به آمریکا سفر می‌کند اما به دلیل تغییرات سیاسی در کشورش، وی در فرودگاه JFK در نیویورک به مدت بسیار طولانی گیر می‌کند.

ماسه‌های زمان (The Sands of Time 1992)

فیلم ماسه‌های زمان (The Sands of Time) یک فیلم فانتزی حماسی به کارگردانی مایکل کورتیس و نویسندگی فرانک دریپر است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته آنتونی پرینس ساخته شده‌است.

داستان فیلم در سرزمینی خیالی به نام خازم، در زمان امپراتوری پارسی می‌گذرد. داستان از دیدگاه یک جوان به نام داستین (جیسون فلمینگ) روایت می‌شود که در ارتش پارسی‌ها خدمت می‌کند. داستین در یک نبرد با دشمنان پارسی‌ها، به‌طور اتفاقی شمشیر دیوی به نام شمشیر زمان را پیدا می‌کند. این شمشیر می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند. داستین از این شمشیر برای نجات جان شاهزاده پارسی‌ها، شاهزاده شاهرام (آلن ریچسون) استفاده می‌کند.

فیلم ماسه‌های زمان با بودجه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد و در زمان اکران خود با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۴۵۰ میلیون دلار فروش کرد.

هواپیمای کوچک برای او (One, Two, Three 1961)

فیلم هواپیمای کوچک برای او (One, Two, Three) یک فیلم کمدی سیاسی به کارگردانی بیلی وایلدر و نویسندگی وایلدر و آی.ال. دایموند است که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای یک‌پرده‌ای به همین نام نوشته فرنک مولنار ساخته شده‌است.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۱ و در بحبوحه جنگ سرد اتفاق می‌افتد. فرانک مک‌نامارا (جیمز کاگنی)، مدیر یک شرکت هواپیمایی آمریکایی در برلین غربی، وظیفه دارد تا دختر صاحب شرکت، هلن (پاملا تیفن)، را به همسری پسر رئیس جمهور آمریکا درآورد. اما هلن به‌طور مخفیانه با یک کمونیست آلمان شرقی به نام اوتو پیفل (هورست بوکلوز) ازدواج کرده‌است. مک‌نامارا باید قبل از رسیدن رئیس جمهور آمریکا، هلن را از اوتو جدا کند.

فیلم هواپیمای کوچک برای او با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۱۱ میلیون دلار فروش کرد.

اکسپرس ۲۰۰۵ (Flightplan 2005)

فیلم اکسپرس (Flightplan) یک فیلم هیجان‌انگیز به کارگردانی رابرت شونتکه و نویسندگی امی هیگینز است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. این فیلم با بازی جودی فاستر، پیتر سارسگارد، و کیت بیتس، داستان یک زن بیوه را روایت می‌کند که در یک پرواز بین‌المللی، دخترش را گم می‌کند.

داستان فیلم از این قرار است که کلیر مورفی (جودی فاستر)، یک مهندس هواپیما، پس از مرگ همسرش، برای شرکت در یک کنفرانس به همراه دخترش، جولیا (مونیکا باربارو)، با یک بلیط ارزان هواپیما سوار هواپیما می‌شود. وقتی کلیر از خواب بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که جولیا ناپدید شده‌است. او به خدمه هواپیما گزارش می‌دهد، اما آنها می‌گویند که هیچ دختری در هواپیما نیست.

کلیر مطمئن است که جولیا در هواپیما است و شروع به تحقیق می‌کند. او متوجه می‌شود که یک مرد مرموز (پیتر سارسگارد) در هواپیما حضور دارد که به نظر می‌رسد با ناپدید شدن جولیا ارتباط دارد.

کلیر باید قبل از اینکه هواپیما فرود بیاید، جولیا را پیدا کند. او با خطرات زیادی روبرو می‌شود، اما مصمم است که دخترش را پیدا کند.

فیلم اکسپرس با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۲۲۸ میلیون دلار فروش کرد.

بادهای کهنه (Cast Away 2000):

فیلم “بادهای کهنه” (Cast Away) یک فیلم درام و ماجراجویی به کارگردانی رابرت زمکیس و نویسندگی ویل گین است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این فیلم با بازی تام هنکس، هیلی جوی کمبر، نیک نولتی، و باب گانتون، داستان یک کارمند شرکت FedEx را روایت می‌کند که پس از سقوط هواپیمای خود در اقیانوس آرام، چهار سال را در یک جزیره دورافتاده می‌گذراند.

داستان فیلم از این قرار است که چارلی چیس (تام هنکس)، یک کارمند شرکت FedEx، در حال تحویل یک بسته در جزایر اقیانوس آرام است که هواپیمایش سقوط می‌کند. چارلی تنها بازمانده این حادثه است و خود را در یک جزیره دورافتاده می‌یابد.

چارلی باید برای زنده ماندن در این جزیره بیابانی تلاش کند. او باید غذا، آب و سرپناه پیدا کند و از حیوانات وحشی دوری کند.

چارلی در طول چهار سال زندگی در این جزیره، تغییرات زیادی می‌کند. او از یک مرد مدرن و شهری به یک مرد بدوی تبدیل می‌شود. او یاد می‌گیرد که چگونه از طبیعت برای زنده ماندن استفاده کند و با حیوانات وحشی کنار بیاید.

هواپیمای بدون سرنشین (Flight 7500 2014)

فیلم هواپیمای بدون سرنشین (Flight 7500) یک فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی نیک راس و نویسندگی نیک راس و تاد گارنر است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این فیلم با بازی جسی پرالتا، نیکلاس براون، و امی رایان، داستان یک هواپیمای مسافربری را روایت می‌کند که توسط یک نیروی شیطانی تسخیر می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است که هواپیمای ۷۵۰۰ از نیویورک به لس آنجلس در حال پرواز است که ناگهان یک مسافر مرموز (نیکلاس براون) وارد هواپیما می‌شود. این مسافر رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد و باعث وحشت سایر مسافران می‌شود.

کمی بعد، مسافران متوجه می‌شوند که هواپیما توسط یک نیروی شیطانی تسخیر شده است. این نیروی شیطانی به تدریج بر مسافران و خدمه هواپیما تسلط می‌یابد و آنها را مجبور به انجام اعمال خشونت‌آمیز می‌کند.

مسافران باید برای نجات جان خود، از هواپیما فرار کنند. اما با کمک نیروی شیطانی، هواپیما در حال سقوط است.

سخن آخر

شما می‌توانید بلیط هواپیما را از طریق اینترنت یا از طریق دفتر فروش بلیط هواپیما خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت اینجا کلیک کنید . ، نیاز دارید که تاریخ و مقصد سفر خود را انتخاب کنید و سپس با استفاده از سایت‌های خرید آنلاین یا با مراجعه به دفتر فروش بلیط هواپیما، بلیط خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید از طریق شرکت‌های هواپیمایی مختلف بلیط خود را خریداری کنید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !