وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه غواصی در کیش و دیدن شگفتی های زیر آب

غواصی در کیش و دیدن شگفتی های زیر آب

غواصی در کیش و دیدن شگفتی های زیر آب

رده سنی تعیین نشده

غواصی در آب های خلیج فارس

غواصی کیش یکی دیگر از تفریحات کیش است که علاقه مندان زیادی دارد و البته از نظر قیمت بلیط غواصی در کیش هم کمی گران است. اما این هزینه برای دیدن آبزیان مختلف و مرجان های آبی خلیج فارس ارزشش را دارد و شگفتی های خلقت خداوند را از نزدیک خواهید دید. غواصی در کیش شاید برای بسیاری غیرقابل تصور باشد که بتوانند آن را انجام دهند، اما اینطور نیست. زیرا هنگام غواصی در کیش با یک مربی مجرب به اعماق دریا می روید. همانطور که می دانید شنا یکی از ورزش های توصیه شده در اسلام است که امروزه به یک سرگرمی پرشور تبدیل شده است. بلیط غواصی کیش قیمت تخفیف داری در سایت مستر کیش دارد، و یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری در کیش می باشد.

عکس غواصی در جزیره مرجانی کیش

غواصی در جزیره کیش

رزرو بلیط غواصی VIP خانوادگی کیش  از سایت مستر کیش، به شما این امکان را می دهد که از دیدن مرجان ها و حیوانات مختلف دریایی حداکثر هیجان و لذت را تجربه کنید. از این رو رزرو هتل کیش، رزرو تور کیش و رزرو تفریح های با تخفیف کیش را برای شما انجام می دهد. نکته جالب این است که بدانید غواصی نه تنها بهترین تفریحات آبی کیش است، بلکه برای موقعیت های استراتژیک و دفاعی نیز کاربرد دارد.غواصی یک ورزش تفریحی است که در سراسر جهان شناخته شده است و یکی از بهترین تفریحات محسوب می شود. اکنون این ورزش تفریحی برای عموم در دسترس است. غواصی نه تنها در سراسر جهان بلکه در کیش نیز به منبع درآمدی برای مردم تبدیل شده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد عدم حضور کوسه در سواحل کیش است که باعث رشد و محبوبیت آن شده است.

تجهیزات لازم برای غواصی در کیش چیست؟

تجهیزات لازم برای غواصی VIP خانوادگی در کیش، شامل لباس غواصی، کپسول اکسیژن، تنظیم کننده دهان، باله غواصی، گیج فشار، عینک مخصوص و … می باشد. با توجه به مطالب فوق شایان ذکر است، سایت مستر کیش به شما اطمینان می دهد که غواص متخصص در کنار شما خواهد بود. عکس ها و کیپ های غواصی آپلود شده در سایت مستر کیش  کیش، ماهی های بزرگ و کوچک، مرجان های دریایی، لاک پشت های کوچک و غول پیکر و … را به شما نشان می دهد. با مشاهده انها با محیط  غواصی VIP خانوادگی کیش بیشتر اشنا می شوید. برای رزرو بلیط غواصی VIP خانوادگی کیش با قیمتی عالی و لمس این آبزیان رنگارنگ از نزدیک از سایت مستر کیش اقدام کنید.

آیا غواصی همیشه در کیش انجام می شود؟

رزرو بلیط غواصی VIP خانوادگی کیش در همه  زمانی امکان پذیر است. اما با توجه به آب و هوای جزیره و شرایط دریا، ممکن است تاریخ سانس ها جابه جا شود یا هزینه ها توسط سایت  مستر کیش برگشت داده می شود. این تفریح ​​در کیش زمانی که آب خلیج فارس مواج یا طوفانی است صورت نمی گیرد. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که غواص های کیش مسئولیتی در قبال شلوغی ماهی ها یا کدر شدن آب ندارند. در حین استفاده از این سرگرمی، در صورت تمایل با پرداخت هزینه از شما عکس گرفته و چاپ می شود.

عکس شنا در آب ها کیش

آموزش غواصی در کیش

فقط در مکان های ویژه آموزش، آموزش غواصی را در جزیره کیش ارائه می دهند. این آموزش شامل استانداردهای ذکر شده در قسمت های بعدی می باشد. این قوانین برای سلامت گردشگران کیش وضع شده است تا در موارد خاص بیماری آسیب جدی به عزیزانشان وارد نشود. آموزش غواصی در کیش به صورت ترکیبی انجام می شود که مربی مرد برای آقایان و مربی خانم برای بانوان انتخاب می شوند. مدارس معتبر پس از گذراندن آموزش های لازم، گواهینامه معتبری را به دانش آموختگان اعطا می کنند که بتوانند شغلی پیدا کنند و از آن درآمد کسب کنند. با ورود به یکی از آموزشگاه های غواصی جزیره کیش، فرمی در مقابل شما قرار می گیرد. این فرم اطلاعات شخصی، سابقه بیماری های شخصی و شناسنامه شما را ثبت می کند. در صورت داشتن یکی از بیماری های ذکر شده در فرم از ابتدا از آموزش غواصی منع می شوید.

نکات مهمی که قبل  از غواصی در جزیره کیش باید بدانید!

یکی دیگر از قوانین رزرو بلیط غواصی VIP خانوادگی کیش ​​این است که 12 ساعت بعد از غواصی پرواز نکنید. دلیل این مشکل بروز مشکلات سینوسی، شکستگی مویرگ ها و آسیب به پرده گوش است. پس توجه داشته باشید که اگر ساعت 14 در حال غواصی بودید، تا ساعت 2 بامداد سوار هواپیما نشوید تا مشکلات ذکر شده برایتان پیش نیاید. وقتی به عمق 10 متری دریا بروید، 1 اتمسفر اضافه می شود. البته برای مبتدیان عمق 6 متر در نظر گرفته می شود، اما همین عمق می تواند برای آن دسته از گردشگرانی که به تازگی شیرجه و شنا را یاد گرفته اند، مشکل ایجاد کند. توصیه می کنیم برای جلوگیری از آسیب فیزیکی به صحبت های مربیان غواصی توجه کنید. با توجه به توضیحات داده شده در زمان مناسب می توانید رزرو آنلاین بلیط غواصی در کیش و رزرو اینترنتی بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش را در مستر کیش انجام دهید.

جذابیت های اعماق دریا

رزرو بلیط غواصی VIP خانوادگی کیش را در انواع غواصی می توانید رزرو کنید. این سرگرمی هیجان انگیز و جذاب به روش های مختلفی سازماندهی شده است که هر کدام دوره های مخصوص به خود را دارند. این فرم های آموزش حرفه ای، آماتور، غواصی، غواصی شبانه است. البته هر یک از این دسته ها با توجه به توانایی های هر فرد آموزش داده می شود. زمان تمامی آموزش ها 15 دقیقه بوده و در نوع حرفه ای تا 1 ساعت به طول می انجامد. لازم به ذکر است که در تمام طول سال به جز در مواقع آب و هوای بد و دریای مواج نمی توان از این فعالیت لذت برد.

برای یک آموزش حرفه ای و تخصصی باید دوره Dive Master را انتخاب کنید. این رشته برای آن دسته از گردشگرانی که می خواهند از این راه کسب درآمد کنند مناسب است.   Dive Master اولین سطح آموزش حرفه ای غواصی است که برای دریافت گواهینامه و سپس ارتقاء به سطح بالاتر نیاز دارید. دستیار مربی به شما امکان می دهد مربی غواصی شوید. در این مرحله آموزش بر اساس توضیحات شما به کارآموز و روش های آموزشی استاندارد آموزش داده می شود. این مرحله قبل از ورود به مرحله کوچینگ برای شما ضروری است. در این حرفه 2 بخش وجود دارد که به دو بخش نظری و عملی تقسیم می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اموزش های غواصی در کیش و خرید بلیط غواصی کیش با تخفیف به سایت مستر کیش مراجعه کنید.

 غواصی گروهی در کیش

ISO چیست؟

ISO نام سازمان بین المللی استانداردسازی غواصی است.  که قوانین و استانداردهای خاصی را برای آموزش این ورزش و تفریح ​​تعریف کرده است.  این شاخص ها مجموعه کاملی از قوانین برای تضمین ایمنی افراد هستند. این قوانین شامل ایمنی، کیفیت ابزار و تجهیزات مورد استفاده و حداقل آموزش مورد نیاز است. این استانداردها توسط مدارس غواصی اجرا می شود و توسط شورای آموزش غواصی نظارت می شود.با خرید بلیط غواصی کیش قیمت تخفیف دار نیز شامل این استاندارد ها  نیز می شود. با خیال راحت بلیط غواصی کیش قیمت تخفیف دار را تهیه کنید و از ان لذت ببرید.

غواصی کیش برای بانوان و کودکان

در نگاه اول باید به این نکته اشاره کنیم که ورزش از دوران کودکی می تواند تاثیر مثبت و چشمگیری بر سلامت فرزندان شما داشته باشد. ورزش علاوه بر تقویت بدن باعث تقویت مغز و روح نیز می شود. تحقیقات محققان نشان داده است که کودکانی که از سنین پایین شنا می کنند ذهن خلاق تری نسبت به سایر کودکان هم سن و سال خود دارند. غواصی در کیش برای بانوان و کودکان نیز برگزار می شود که البته استانداردهای خاص خود را دارند.

وقتی بچه ها این ورزش را یاد می گیرند، بی وزنی را تجربه می کنند. البته در نظر داشته باشید که مکان های مخصوصی برای بچه ها وجود دارد که تمام تجهیزات لازم برای غواصی در سایز کودک یا کوچک را دارند. بانوان محترم در صورت گذراندن دوره های آموزشی لازم و پوشیدن لباس اسلامی می توانند به اعماق خلیج جاویدان فارس سفر کنند. خانم ها با یک دوره آموزشی 1 ساعته می توانند با مربی به زیر آب رفته و از شگفتی های دریا دیدن کنند. قیمت غواصی در کیش برای خانم ها هیچ تفاوتی با قیمت غواصی آقایان در کیش ندارد. با غواصی در کیش، آبزیان رنگارنگ و زیبایی هایی زیر آب را ببینید.

انتشار شده توسط تیم مستر کیش

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !