وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
دسته‌بندی نشده مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

رده سنی تعیین نشده

  • دسته‌بندی نشده
لینک های دانلود

مشاوره آنلاین سلامت روان، مشاوره حرفه ای سلامت روان است که به صورت آنلاین و از طریق فناوری های دیگر (معمولاً از طریق چت ویدیویی، برنامه های پیام رسانی، ایمیل یا تماس های تلفنی) ارائه می شود. این فناوری که به نام‌های تله‌تراپی، پزشکی از راه دور و درمان الکترونیکی نیز شناخته می‌شود، از زمان شروع همه‌گیری به سرعت در حال افزایش است و به بیماران این امکان را می‌دهد تا از راحتی خانه خود با روانشناسان ارتباط برقرار کنند.

معمولاً در مطب روانشناس انجام می شود و مدت هاست به عنوان یک درمان مؤثر برای بسیاری از مشکلات روانی و عاطفی استفاده می شود.

صحبت با یک متخصص می تواند به شما در غلبه بر مشکلات سلامتی، یافتن علت مشکل، مدیریت علائم و بهبود وضعیت کمک کند. به عنوان مثال، مطالعات نشان می دهد که مشاوره خانواده تلفنی می تواند به عنوان یک داروی ضد افسردگی در درمان افسردگی متوسط ​​تا شدید موثر باشد.

روان درمانی به کمک فناوری یک رویکرد نوظهور است که دسترسی بیماران را به طیف گسترده ای از روانشناسان فراهم می کند و بنابراین می تواند مزایای بسیاری را ارائه دهد.

بسیاری از روانشناسان به ارائه خدمات روانشناسی آنلاین متوسل می شوند، چیزی که اکثر روانشناسان با آن آشنا هستند.

مشاوره خانواده ۲۴ ساعته

برای بهره مندی از درمان، نیازی به تشخیص اختلالات روانی مانند افسردگی یا اضطراب ندارید. اگر دوران سختی را در زندگی خود سپری می کنید، مانند سوگ، طلاق یا از دست دادن شغل، مشاوره آنلاین سلامت روان می تواند مفید باشد. حتی اگر با مسائل رایجی مانند استرس، اعتماد به نفس پایین یا مشکلات خواب دست و پنجه نرم می کنید، پزشک مناسب می تواند کمک و راهنمایی های حرفه ای برای کمک به ایجاد تغییرات مثبت به شما ارائه دهد.

آیا درمان آنلاین موثر است؟

اگرچه درمان آنلاین شکل نسبتا جدیدی از درمان است، شواهد موجود نشان می دهد که می تواند به اندازه درمان حضوری برای بسیاری از افراد موثر باشد. یک مکالمه طولانی می تواند به شما کمک کند در مورد مشکلات خود صحبت کنید.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان ۲۴ ساعته به شما این امکان را می دهد که با یک پزشک واجد شرایط در هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید و از هزینه، زمان سفر و ناراحتی های ملاقات حضوری اجتناب کنید.

اثربخشی درمان آنلاین اغلب به همان عواملی بستگی دارد که موفقیت هر درمانی را تعیین می‌کنند: اینکه چقدر با درمانگر ارتباط برقرار می‌کنید، چقدر باز هستید و مایل به انجام چه کاری هستید. علاوه بر کلاس‌ها، می‌توانید آنچه را که یاد می‌گیرید در موقعیت‌های زندگی واقعی به کار ببرید و سبک زندگی سالمی را برای بهبود خلق و خو و رفاه عاطفی خود انتخاب کنید. در حالی که هیچ روان‌درمانگر آنلاین یا حضوری نمی‌تواند بسیاری از کارهای شفا و رشد را برای شما انجام دهد، یک درمانگر خوب می‌تواند از فناوری موجود برای کمک به کسب دانش جدید و تغییر زندگی‌تان برای بهتر شدن استفاده کند.

درمان آنلاین یا درمان چهره به چهره؟

مشاوره تحصیلی تلفنی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و هر فرد ممکن است نقاط قوت و ضعف متفاوتی در مقایسه با درمان چهره به چهره داشته باشد.

برخی از روانشناسان درمان آنلاین را در مطب های خصوصی خود ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر از دایرکتوری ها یا وب سایت های شخص ثالث برای ارتباط با کاربران علاقه مند استفاده می کنند.

برخی از این خدمات روانشناسان و بیماران را از طریق چت به هم متصل می کنند، در حالی که برخی دیگر از تماس های تلفنی یا چت تصویری هفتگی استفاده می کنند. گزینه دوم بیشتر شبیه درمان شخصی است. بنابراین، احتمالاً همان عملکردهای درمان چهره به چهره را دارد.

در حالی که امکان تماس، ایمیل یا پیامک با پزشک در طول مراقبت های حضوری بسیار مفید است، کارشناسان می گویند که زمان آن رسیده است که تماس شخصی بیشتری داشته باشید، چه به صورت حضوری و چه از طریق تماس ویدیویی، نه اینکه آن را به عنوان یک مداخله کارآمدتر در نظر بگیرید. مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

راحتی: مشاوره آنلاین به شما این امکان را می دهد که در هر جایی که به اینترنت پرسرعت متصل هستید با یک مشاور ملاقات کنید. لازم نیست وقت و پول خود را برای سفر به قرار ملاقات، نشستن در ترافیک، پارک در پارکینگ ها، نشستن در اتاق های انتظار یا استراحت از محل کار تلف کنید. اینها موانعی برای جستجوی درمان شخصی هستند، اما می توان به راحتی با مشاوره سلامت روان بر آنها غلبه کرد.

ایمنی و حفاظت را افزایش می دهد. استفاده بیشتر از مشاوره آنلاین می‌تواند به شما کمک کند که باز شوید، آسیب‌پذیرتر شوید و بهتر با احساسات دشواری که ممکن است در طول درمان ایجاد شود کنار بیایید. اگر مشکلات حرکتی، بیماری مزمن یا شرایط پزشکی دارید که مانع از خروج شما از خانه می شود (مانند ناتوانی جسمی یا اختلال اضطراب اجتماعی)، درمان الکترونیکی ممکن است راه حل باشد.

انتخاب آسان: انتخاب خوبی برای مناطق دور افتاده. مشاوره آنلاین سلامت روان برای افرادی که در مناطق روستایی یا دورافتاده زندگی می کنند، خدمات بهداشت روانی ارائه می دهد. افرادی که در مناطق دورافتاده روستایی یا شهری زندگی می کنند اغلب به سایر خدمات بهداشت روان دسترسی ندارند و مجبورند مسافت های طولانی را طی کنند. علاوه بر این، یافتن درمانگر مناسب برای درمان شخصی می تواند برای افراد نیازمند سخت و زمان بر باشد. اگر یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد دارید، درمان آنلاین یک فرآیند سریع و آسان را ارائه می دهد که ممکن است در غیر این صورت امکان پذیر نباشد.

به لطف راحتی اینترنت، حتی اگر در یک منطقه دور افتاده زندگی می کنید، می توانید به روانشناس مراجعه کنید. مهم نیست در کجا زندگی می کنید، طیف گسترده درمانگران آنلاین به این معنی است که شانس بیشتری برای یافتن پزشکی دارید که تجربه برخورد با مسائل خاص را داشته باشد.

مرکز مشاور شبانه روزی‌ آنلاین

با گزینه های بسیار، درمان آنلاین مزیت مهم دیگری نیز دارد: می توانید صلاحیت متخصصان را بررسی کنید و بهترین را پیدا کنید.

ارتباط آرام و فراگیر: وقتی فقط یک ساعت در هفته به درمانگر خود مراجعه می‌کنید، گاهی اوقات به خاطر آوردن همه چیزهایی که هفته گذشته از سر گذرانده‌اید سخت می‌شود. امکان ارسال ایمیل یا پیامک به پزشک در طول مراقبت فوری به شما این فرصت را می دهد که احساسات و نگرانی های خود را در صورت بروز بیان کنید. بخش پیام رسانی برخی از خدمات درمانی آنلاین نیز می تواند به شما در پیگیری پیشرفت خود و ردیابی هرگونه اشتباه کمک کند.

رازداری: بسیاری از مردم در مورد درمان اختلالات سلامت روان تردید دارند. درمان آنلاین ناشناس ساده تر از مراجعه حضوری به پزشک است.

آیا این رویکرد ابزار مناسبی برای کمک به من است؟

آیا روانشناس حرفه ای شما تاییدیه های لازم را از مسئولین دریافت کرده است؟

آره روانشناسانی که در سایت ما کار می کنند کلیه مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه اخذ کرده و آماده ارائه درمان هستند.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !