وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه معرفی فیلم های جذاب از اشتراک ویدیو دالفک

معرفی فیلم های جذاب از اشتراک ویدیو دالفک

معرفی فیلم های جذاب از اشتراک ویدیو دالفک

رده سنی تعیین نشده

همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

 

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید.

 

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

 

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است.

 

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است.

 

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

 

 

دانلود فیلم The Departed 2006

فیلم the departed 2006

خلاصه داستان: یک پلیس مخفی و یک خال در پلیس هنگام نفوذ به یک باند ایرلندی در بوستون جنوبی تلاش می کنند یکدیگر را شناسایی کنند.

درباره فیلم: رفتگان، مرحوم، ازدست‌رفته یا جدامانده (به انگلیسی: The Departed) یک فیلم جنایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون، مارک والبرگ و جک نیکلسون است که برندهٔ چهار جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۰۶ از هفتاد و نهمین دوره جوایز اسکار شده‌است: بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین تدوین (تلما شونمیکر) و بهترین فیلمنامه اقتباسی (ویلیام موناهان). به علاوه مارک والبرگ نیز نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بود.

 

دانلود فیلم تاریخ مجهول آمریکا 1998

دانلود فیلم american history x 1998

خلاصه داستان: یک اسکین هد نئونازی سابق سعی می کند از برادر کوچکترش جلوگیری کند که همان مسیر اشتباهی را که او انجام داد را طی کند.

درباره فیلم: تاریخ مجهول آمریکا (به انگلیسی: American History X) فیلمی به کارگردانی تونی کی و با بازی ادوارد نورتون، ادوارد فرلانگ و بورلی دی آنجلو محصول سال ۱۹۹۸ است که به مسائلی همچون نژادپرستی و نئو نازیسم در آمریکا می‌پردازد. روایت فیلم به شکل غیرخطی است.

 

دانلود فیلم مظنونین همیشگی 1995

دانلود فیلم the usual suspects 1995

خلاصه داستان: تنها یک بازمانده از رویدادهای پیچیده ای می گوید که منجر به یک نبرد اسلحه وحشتناک در یک قایق شد، که از زمانی شروع شد که پنج جنایتکار در یک صف ظاهرا تصادفی پلیس با هم ملاقات کردند.

درباره فیلم: مظنونین همیشگی (به انگلیسی: The Usual Suspects) فیلمی نوآر، جنایی به کارگردانی برایان سینگر و نویسندگی کریستوفر مک‌کوری محصول سال ۱۹۹۵ ایالات متحدهٔ آمریکا است. بازیگران اصلی این فیلم استیون بالدوین، گابریل بیرن، بنیسیو دل تورو، کوین پولاک، چاز پالمینتری، پیت پاستویت و کوین اسپیسی می‌باشند. این فیلم در زمان خود برنده جوایز متعددی از جمله دو جایزهٔ اسکار شد.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !