وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه فیلم های سلمان خان در سال 2024

فیلم های سلمان خان در سال 2024

فیلم های سلمان خان در سال 2024

رده سنی تعیین نشده

بسیاری از ما با سینمای بالیوود خاطرات زیادی داریم و تماشای فیلم های هندی یکی از سرگرمی های جذابی است که از گذشته تا کنون توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. یکی از بازیگران برجسته ی سینمای بالیوود که سالهاست مورد توجه قرار گرفته است و در آثار بسیاری ایفای نقش کرده است

عبدالرشید سلیم سلمان خان مشهور به سلمان خان است.وی در سال 1965 متولد شد و فعالیتش را در دهه 80 میلادی با ایفای نقش های فرعی شروع کرد و در اواخر دهه 90 با ایفای نقش در چند فیلم خوش ساخت به بازیگری مطرح تبدیل شد.وی در هندوستان از چنان محبوبیتی برخوردار است که بهترین انتخاب برای تبلیغات برند های مختلف می باشد.همچنین سلمان خان جزو پردرآمد ترین بازیگران جهان است.

سلمان خان تنها در زمینه ی بازیگری فعالیت نمی کند بلکه مجری یک رئالیتی شو مشهور به نام بیگ باس(Big boss) یا همان رئیس بزرگ می باشد.

فیلم های سلمان خان در سال 2024 عبارت اند از کیک 2، ببر و پتان وپریم کی .ما در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات مفیدی درباره ی این آثار و عوامل ساخت آن ها در اختیار علاقه مندان به سینمای بالیوود و همچنین طرفداران سلمان خان بگذاریم تا اگر قصد دانلود فیلم های سلمان خان را دارند بتوانند با یک دید کلی فیلم مورد نظر خود را پیدا کنند و از ان لذت ببرند.

فیلمTiger vs Pathaan سلمان خان

یکی از فیلم های 2024 که سلمان خان در آن ایفای نقش کرده است ببر و پتان یا همان (Tiger vs Pathaan) می باشد.طبق اخبار اعلام شده این فیلم دنباله ای برای فیلم های Pathaan و Tiger 3 می‌باشد و قرار است شخصیت Pathaan با بازی شاهرخ خان و شخصیت Tiger با بازی سلمان خان در این فیلم داستان مشترکی با هم داشته باشند که این نشان دهنده ی همکاری دو ستاره ی بالیوود می باشد که این برای طرفداران سینمای هند و نیز طرفداران این دو بازیگر بسیار جذاب است.گروه بازیگران فیلم را شاهرخ خان، سلمان خان، کومود میشرا،کاترینا کایف، آشوتوش رانا، آنات ویدهات و رانویر شُری تشکیل داده اند.کارگردان فیلم سید هارت آناد می باشد و تهیه کنندگی کار را شرکت یشراج فلم به عهده دارد.این فیلم در ژانر اکشن قرار دارد و تصویر برداری این فیلم قرار است در ژانویه 2024 آغاز شود.

فیلمSooraj Barjatiya (Prem ki Shaadi) سلمان خان

پیش از آنکه به معرفی فیلم پریم کی شادی بپردازیم میخواهیم یک بیوگرافی کوتاه درباره ی کارگردان این فیلم داشته باشیم.کارگردان این فیلم سوراج بارجاتیا (Sooraj Barjatiya) می باشد. وی 22 فوریه ی 1964 در شهر بمبئی واقع در کشور هند متولد شد و هم اکنون 59 سال سن دارد. فعالیت وی در زمینه ی کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی می باشد.او در سال 1986 با ونیتا بارجاتیا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های آونیش، دوانش و عیشا می باشد.از سال 1989 تا سال 2015 توانست در 7 فیلم در مقام کارگردان حضور داشته باشد که از این فیلم ها می توان به دوستت دارم… آقای هنرمند و ازدواج اشاره کرد.بارجاتیا در کارنانه هنری خود جوایزی نیز دارد که میان آن ها می توان از جوایز فیلم فیر نام برد.

فیلم Fighter

فیلم مبارزه (Fighter) یکی از آثار تازه ی سینمای بالیوود است که سیدارت آناند که فیلم سینمایی پاتان را در کارنامه ی هنری خود دارد آن را کارگردانی کرده است.این فیلم در ژانر اکشن قرار دارد و فیلنامه ی آن را رامون چیپ به نگارش درآورده است. تهیه کنندگی این اثر بالیوودی را استودیوهای ویاکوم 18 و مارفلیکس پیکچرز بر عهده دارند.گروه بازیگران این فیلم عبارت اند از دیپیکا پادوکن،هریتیک روشن و آنیل کاپور.

در سال 2021 خبر ساخت این فیلم اعلام شد اما دلیل شیوع کرونا این اثر کلید نخورد و ساخت آن به تعویق افتاد. به همین دلیل این اثر که قرار بود در سال 2022 اکران شود با تاخیری دو ساله در سال 2024 اکران خواهد شد تاریخ اکران نیز 25 ژانویه ی 2024 اعلام شده است.گویا مدت زمان فیلم نیز سه ساعت می باشد.کارگردان این فیلم معتقد است که این اثر با آثار قبلی بالیوود کاملا متفاوت است و متناسب با معیار های جهانی ساخته شده است به عنوان مثال برای فیلم برداری از آخرین تکنیک ها و فناوری ها استفاده شده است به طوری که قرار است تماشاگر را غافلگیر کند.

فیلم Prem ki Shaadi

یکی از آثار سلمان خان در سال 2024 فیلم پریم کی شادی به کار گردانی سوراج بارجاتیا می باشد.اطلاعات زیادی در رابطه با این فیلم در دسترس نمی باشد اما از جمله اخباری که منتشر شده این است که گروه بازیگران فیلم عبارت اند از، سلمان خان، پارینیتی چوپرا،کریتی خارباندا،بهاگیاشری پاتواردهان و آرجون پانچال.گروه تهیه کنندگان فیلم را نیز سوراج آچاریا، آجیت کومار، آونیش بارجاتیا، کمال کومار، ناتاشا مالپانی، سوراج بارجاتیا، ماهاویر جین و سوشیلا چاراک تشکیل داده اند.این اثر داستان مردی به نام شمشر است که برای رسیدن به آرزویش که عضو شدن در نیروی هوایی هند است تلاش می کند و…

فیلم Kick 2 با بازی سلمان خان

فیلمساز چنین می گوید که داستان فیلم کاملا نوشته شده است اما آنها به قصد دارند یک فیلم بسیار عالی بسازند که تماشاگر را برای آمدن به سینما جذب کنند بنابراین به زمان مناسبی نیاز دارند.بازیگران فیلم عبارت اند از سلمان خان، ژاکلین فرناندز، پریم خان و رندیپ هودا.این فیلم دارای ژانر اکشن و کمدی می باشد.

فیلم کیک2 (Kick 2) یا همان ضربه 2 دنباله ی فیلم ضربه می باشد که در سال 22015 با بازی سلمان خان و ژاکلین فرناندز ساخته شد و بسیار مورد تحسین قرار گرفت.کارگردانی این فیلم را ساجد نادیادوالا بر عهده داشت که وی رابطه ای صمیمی با سلمان خان داشت و چند مورد از فیلم های او را نیز تهیه کنندگی کرده بود. از آنجایی که این فیلم موفقیت بزرگی کسب کرد کارگردان و سایر عوامل سازنده تصمیم گرفتند که سری جدید این فیلم را تولید کنند. قرار بود که این فیلم در سال 2019 اکران شود اما به دلایلی اکران فیلم صورت نگرفت و پس از آن نیز چندین بار خبر اکران فیلم اعلام شد اما باز هم فیلم به علل مختلفی اکران نشد.

دانلود فیلم هندی

برای دانلود فیلم های سلمان خان و هزاران فیلم هندی دیگر به صورت رایگان، کافی است سری به بخش دانلود فیلم هندی نماشات بزنید. این وبسایت با داشتن آرشیو بزرگی از فیلم های هندی، امکان دانلود رایگان را برای شما فراهم اورده است. همچنین در نماشات امکان استریم فیلم و سریال وجود دارد و شما می توانید بدون دانلود و صرف وقت، فیلم ها را در لحظه تماشا کنید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 427
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !