وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه جارو برقی ایستاده فکر

جارو برقی ایستاده فکر

جارو برقی ایستاده فکر

رده سنی تعیین نشده

جارو برقی‌ ایستاده فکر با طراحی منحصر به‌ فرد، راحتی استفاده، قدرت عملکرد بالا و قیمت خرید مناسب تحت عنوان جارو برقی پرتابل فکر و جاروبرقی عصایی و دستی نیز شناخته می‌ شوند. درواقع جارو برقی ایستاده فکر انواع مختلفی دارد که تحولی بزرگ در بازار جاروبرقی رقم می زنند. در ادامه این مطلب با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید تا بهترین جارو برقی ایستاده فکر سیم دار و بی سیم را با ذکر عکس، مشخصات کامل و قیمت خرید بروز به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین جارو برقی ایستاده سیم دار فکر

هدف اولیه از طراحی و ساخت جارو برقی ایستاده فکر «تمیز کردن اماکن و محیط‌ های بزرگ و وسیع» بود؛ اما امروزه با توجه به «نوع عملکرد»، «طراحی بهینه، استاندارد و مناسب»، «راحتی استفاده» و «سرعت عملکرد مطلوب» برای پاک کردن تمام نقاط منزل این دسته از جارو برقی های پرتابل فکر مورد استفاده قرار گرفتند. مدل‌های ایستاده به نوعی در حال جایگزین شدن دستگاه‌ های جارو برقی سطلی، کیسه ای و مخزن دار هستند. «قیمت مناسب» از دیگر ویژگی افزایش میزان خرید جارو برقی ایستاده فکر است. امروزه شرکت‌ سازنده برند فکر، مدل‌های خانگی این دستگاه را با ابعاد کوچکتری طراحی و عرضه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات و قیمت هر کدام از جارو برقی های ایستاده فکر و خرید این جارو پرتابل عصایی و دستی اصل می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

جارو برقی ایستاده فکر مدل Starky oko

جارو برقی ایستاده فکر مدل Starky oko یکی از بهترین جاروبرقی های عصایی و دستی با توان مصرفی 800 وات و قدرت مکش 220 وات است، جارو پرتابل فکر با قیمت خرید مناسب از باکیفیت ترین جارو برقی های ایستاده و دستی شرکت Fakir ترکیه می باشد. به علاوه جارو برقی پرتابل فکر مدل Starky oko با طراحی شیک و زیبا، دسته آرگونومیک، مخزن زباله یک لیتری، چرخش سر استاندارد، فیلتر HEPA 10، شعاع کارکرد 7 متری و … به یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های ایستاده در بازار تبدیل شده است.

جاروی برقی ایستاده مدل لاکی

جارو برقی ایستاده فکر مدل Lucky

جارو برقی ایستاده فکر مدل Lucky محصول اصل کمپانی المان و یکی از جدیدترین و بهترین جاروبرقی های ایستاده سیم دار فکیر fakir با توان 800 وات و قیمت خرید مناسب به رنگ رزگلد (Rose) و مشکی می باشد. جاروبرقی فکر مدل Lucky با ترکیب رنگ رزگلد و مشکی بسیار جذاب و زیبا است. این جارو برقی ایستاده سیم دار قابلیت استفاده به دو صورت دستی و عصایی را نیز دارد. توان این جاروبرقی فکر 800 وات است که نشان دهنده مکش خوب برای این جاروبرقی است.

جاروبرقی ایستاده مدل دارکی

جارو برقی ايستاده فکر مدل darky s

جارو برقی ایستاده فکر مدل darky s جزء پرفروش ترین و بهترین جارو ایستاده، دستی، عصایی و پرتابل از شرکت معتبر و معروف FAKIR می باشد که از توان 800 وات و قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه برخودار است. این جارو برقی ایستاده فکر مدل دارکی اس با طراحی نوین و انحناهای زیبای موجود در بدنه خود مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا جذب خود کرده است. البته جارو برقی پرتابل فکر مدل darky s علاوه بر طراحی زیبا، با توجه به بروزترین ترین استاندارد ها و بسیار با کیفیت ساخته شده است. جاروبرقی فکر المان دارای موتوری بسیار پر قدرت می باشد که از قدرت مکش عالی با مصرف بسیار کم برخوردار است.

جارو برقی پرتابل فکر

جارو برقی پرتابل فکر

دستگاه‌ جارو برقی ایستاده فکر با عنوان جارو پرتابل، عصایی و دستی نیز شناخته و در دو نوع «سیم دار» و «شارژی» عرضه می‌شوند. جارو برقی پرتابل فکر به دلیل طراحی که دارد، با نام جارو عصایی نیز شناخته می‌شود. امروزه این مدل از جاروها طرفداران زیادی را پیدا کرده و توانسته به خوبی جای خود را در منازل باز کند. ویژگی‌های مثبت جارو برقی‌ ایستاده فکر به قدری است که بسیاری از افراد به جای جارو برقی‌ های معمولی از آن استفاده می‌کنند. اما آیا واقعا جارو برقی ایستاده، می‌تواند جایگزین مناسبی برای مدل‌های معمولی باشد؟

تفاوت جارو برقی عصایی فکر و معمولی در چیست؟

اگر چه صفت‌ و طراحی این دو محصول با هم متفاوت است، اما از نظر کارایی مشابه هم هستند. اولین ویژگی که آن را متمایز می‌کند، نبودن محفظه برای جمع‌آوری زباله‌ها به صورت جداگانه است. به همین دلیل می‌توانیم مزیت اصلی آن را اشغال کردن فضای کمتر در محیط منزل بدانیم.
به این ویژگی وزن پایین‌تر نیز اضافه می‌شود، چرا که همه چیز در یک دسته و محفظه‌‌ای کوچک و متصل به آن خلاصه شده است. این وزن کم باعث می‌شود تا حمل آن راحت‌تر صورت بگیرد. علاوه بر این معمولا جارو برقی های ایستاده فکر مخزن کوچکتری را نسبت به مدل‌های معمولی جاروبرقی فکر دارند، بنابراین باید آنرا زود به زود خالی کنید.

طراحی جاروبرقی ایستاده فکر چگونه است؟

اگر به تصاویر مربوط به این محصولات را در بالا ببینید، متوجه می شوید که محفظه مربوط به جمع آوری ذرات، در قسمت میانه یا پایین قرار دارد. (محل دقیق قرارگیری این بخش در مدل‌ های مختلف متفاوت است) این مخزن به راحتی توسط دکمه مخصوص یا در برخی مدل‌ها با فشار کم دست بیرون آمده و تخلیه خواهد شد. علاوه بر این تمام دکمه‌ هایی که برای روشن و خاموش کردن و تنظیمات جاروبرقی ایستاده فکر در نظر گرفته شده نیز روی دسته واقع شده است. از نظر ابعاد نیز معمولا فضای بسیار کمی را در بر می گیرند و دسته بلندی دارد که نیاز به خم شدن را برای کاربر کمتر خواهد کرد. و بعضی از مدل های جرو برقی ایستاده فکر قابلیت استفاده به صورت دستی را نیز دارند.

انواع جاروبرقی ایستاده فکر

جاروبرقی ایستاده سیم دار

این مدل همانطور که از نامش پیداست دارای یک سیم است که به پریز برق متصل شده و انرژی مورد نیاز برای استفاده از آن را برای شما فراهم می‌کند. ایرادی که این مدل دارد، استفاده از آن در یک محدوده خاص و نزدیک به پریز برق است.

جاروبرقی ایستاده شارژی

این مدل که معمولا در میان مردم طرفداران زیادی را پیدا کرده، نیاز شما به استفاده از پریز برق را از بین می‌برد. شما می‌توانید برای ساعات مشخصی محصول را به برق متصل کنید و پس از آن بدون محدودیت در جابجایی از آن استفاده کنید. اگرچه این مزیت خوبی برای این مدل از جارو برقی های ایستاده است اما تنها برای ساعات کوتاهی برق مورد نیاز شما را تامین می‌کند و پس از آن مجبور هستید که آن را دوباره به شارژ بزنید.

قیمت جارو برقی ایستاده فکر و مزایای خرید آن

قیمت جارو برقی ایستاده فکر در مدل های مختلف متفاوت است و مطمئنا هرچه محصولی جمع و جورتر و ابعاد آن کوچکتر باشد، متریال به کار رفته در تولید آن نیز کمتر خواهد بود که در قیمت نهاییش موثر است. در مورد جاروبرقی ایستاده نیز که موضوع بحث ما بود نیز، به دلیل نبودن لوله خرطومی و تلسکوپی و همچنین مخزن جداگانه، قیمت‌های پایین تری را نسبت به مدل‌های هم رده می‌بینیم. البته تفاوت قیمت بین خود این محصولات نیز دیده می‌ شود که به ویژگی‌ها و برند تولید کنندشان بستگی دارد. در هر صورت تنوع مدل‌ ها و قیمت‌ های جارو برقی ایستاده فکر در بازار به قدری است که با یک جستجوی ساده می‌توانید مدلی دلخواه و متناسب با چیزی که انتظار دارید را خریداری کنید.

 

 

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !