وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه اشتارتن یا منشن  مسئله این است  !

اشتارتن یا منشن  مسئله این است  !

اشتارتن یا منشن  مسئله این است  !

رده سنی تعیین نشده

اشتارتن یا منشن  مسئله این است

کدام کتاب را بخوانم ؟

اشتارتن ویا ؟ منشن ؟  اشتودیو- د ، داف کمپاکت و یا …  این سوال رایج و چالش برانگیز همیشه در بین زبان آموزان آلمانی وجود دارد ، به طوری که در ابتدای راه مدت، زیادی ذهن آنان را درگیر می‌کند و باعث به عقب افتادن پروسه‌ زبان آموزی آن‌ها می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به شما در این انتخاب کمک کنیم.

به صورت کلی محتوای کتاب ها در هر سطح، تقریبا یکسان است و فقط ترتیب، چگونگی بیان مطالب و تصویر سازی آنان متفاوت است. و این بدان معناست که شما با خواندن هر کدام از این کتاب‌ها به مقصد و هدف مورد نظر در هر سطح خواهید رسید.

برای مثال اگر شما می‌خواهید به سطح A1 برسید، باید به یکسری قواعد و گرامر مشخص مسلط باشید. مثلا شما در پایان پکیج آموزشی زبان آلمانی کتاب اشتارتن ویا A1  باید توانایی صحبت در موارد زیر را داشته باشید:

  • خود را معرفی کنید
  • راجع به علاقمندی‌های خود صحبت کنید
  • از توانمندی‌هایتان بگویید
  • راجع به خانواده خود صحبت کنید
  • در مورد اوقات فراغت خود حرف بزنید
  • به رنگ ها اشاره کنید
  • راجع به گذشته حرف بزنید
  • چیزی را توصیه کنید
  • و …..

حالا اینکه با کدام یک از این کتاب‌ها به این توانایی‌ برسید، آیا اهمیتی دارد؟

پر واضح است که “نه” !

و مهمترین نکته این است که شما بتوانید راجع به این مفاهیم در یک چارچوب(گرامر) صحیح صحبت کنید. بنابراین بهتر این است که وقت خود را در انتخاب کتاب و … خیلی هدر ندهید. و به جای آن بیشتر تلاش کنید و پشتکار داشته باشید تا بهتر این زبان را یاد بگیرید.

ذکر این نکته ضروری است که این کتاب‌ها حتما تفاوت‌هایی دارند و نوع آموزش در  آموزش زبان آلمانی متفاوت است ولی هدف در نهایت یکی است.

به قول معروف،راه‌های رسیدن به خدا بسیار است… ! 😁

برای مثال چالش بچه ها بین کتاب‌های منشن و اشتارتن ویا است. و متاسفانه بعضی از مدرسین و موسسات از این موضوع سوء استفاده می‌کنند. این دو کتاب هر دو از انتشارات هوبر هستند اما سال انتشار آنها متفاوت است. منشن برای حدود 15 یا 16 سال پیش است در حالی که کتاب اشتارتن ویا برای حدود سال 2017 است. بنابراین طبیعی است که کتاب اشتارتن ویا دارای کلمات و اصطلاحات به روز تر و متد جدیدتری‌ست.

اگر در مسیر یادگیری این زبان مهم و تاثیرگذار جهان،خصوصا در زمینه علم و اقتصاد، به کمک نیاز دارید،

موفقیت شما آرزوی ماست

ما در دیمولینگو  از سطح  a1  تا پایان تدریس کتاب اشتارتن ویا سطح  B1 در کنار شما هستیم برای اینکه بیشتر با این زبان آشنا شوید و آن را اصولی یاد بگیرید تا در فرصتی بتوانید در آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنید و در آن موفق شوید تا مقدمه‌ی ورودتان به کشور پیشرفته و با اصالت آلمان باشد.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !