وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا

بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا

بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا

رده سنی تعیین نشده

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا می پردازیم چرا که مشاهده فیلم های زبان اصلی می تواند راهکاری بسیار مهم و کلیدی برای آموزش زبان ایتالیایی باشد‌. اما برای انتخاب فیلم ها باید به سطح زبانی خود توجه فرمایید و مطابق با آن فیلم های مختلف را تهیه کنید. در ادامه می توانید با تعدادی از فیلم های سینمای ایتالیا آشنا شوید. توصیه کارشناسان آموزشگاه زبان ملل این است که مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی را حتما در برنامه های آموزشی خود قرار دهید.

بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا

آموزش زبان ایتالیایی با استفاده از فیلم های زبان اصلی

برای این که بتوانید در یادگیری زبان ایتالیایی به موفقیت دست پیدا کنید، باید مهارت های زبانی خود را تقویت نمایبد. چهار مهارت زبانی شامل مهارت های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن می باشد. توصیه ما این است که هنگام مشاهده فیلم ها دفتر یادداشتی را تهیه نموده و کلمه ها و عبارت های جدید را یادداشت کنید. با این کار می توانید دامنه لغات خود را افزایش دهید و با کاربرد آن ها آشنا شوید. به این صورت کلمه ها، عبارت ها و اصطلاحات ملکه ذهن شما خواهد شد و فراموش نمی کنید.

معرفی فیلم Life is Beautiful

این فیلم به کارگردانی روبرتو بنینی در صنعت فیلم سازی ایتالیا تولید شده است. این فیلم از برترین فیلم های کمدی در جهان به شمار می رود و در ژانری کمدی تولید شده است. این فیلم در سال ۱۹۹۸ جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی را دریافت نموده است. داستان این فیلم در مورد مردی یهودی است که عاشق یک زن مسیحی می شود. در داستان این فیلم اشاره ای به یهودی ستیز نیز خواهد شد.

فیلم Cinema Paradiso یکی از بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا است

فیلم Cinema Paradiso

این فیلم ایتالیایی در سال ۱۹۹۸ تولید شده است و کارگردان آن جوزپه تورناتوره می باشد. این فیلم نیز جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را دریافت نموده است. داستان این فیلم در مورد سانسور و عشق است. محل فیلمبرداری این فیلم در سیسیل می باشد.

فیلم La Dolce Vita

کارگردان و نویسنده این فیلم ایتالیایی فدریکو فلینی است و مارچلو ماسترویانی در آن ایفای نقش می کند. داستان این فیلم در مورد یک روزنامه نگار در روم است. این فیلم جوایزی را دریافت نموده است که شامل جایزه اسکار بهترین طراحی لباس و نخل طلایی جشنواره کن در سال ۱۹۶۰ است.

فیلم Il postino

کارگردان این فیلم در صنعت فیلم سازی ایتالیا مایکل رادفورد است. این فیلم در سال ۱۳۷۳ یعنی ۲۵ سال پیش تولید شده است. داستان آن حالتی کمدی، درام و عاشقانه دارد. این فیلم را یک اثر پر بازیگر می دانند.

فیلم Two Women

فیلم دو زن در سال ۱۹۶۰ با کارگردانی ویتوریو دسیکا تولید شده است. داستان آن در مورد زنی است که از دختر جوان خود حمایت می کند. سوفیا لورن در این فیلم بازی می کند. سوفیا لورن با این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

بهترین فیلم های ایتالیایی

فیلم Roman Holiday

این فیلم ژانر کمدی رمانتیک دارد و در سال ۱۹۵۳ به کارگردانی ویلیام وایلر تولید شده است. داستان این فیلم در مورد شخصیتی به نام پرنسس آنا می باشد. فیلم تعطیلات رومی جایزه های زیادی را دریافت نموده است.

فیلم Malena

ژانر این فیلم کمدی – درام است و نویسنده و کارگردان آن جوزپه تورناتوره می باشد. سال تولید این فیلم در سال ۲۰۰۰ است و بازیگرانی مثل مونیکا بلوچی و جوزپه سولفارو در آن ایفای نقش می نمایند. جایزه بزرگ جشنواره فیلم کبور در سال ۲۰۰۱ به این فیلم اهدا شده است.

فیلم The Godfather

فیلم پدر خوانده در ژانر جنایی ساخته شده است و کارگردان آن فرانسیس فورد کوپولا می باشد. فیلم نامه آن توسط همین کارگردان با همکاری ماریو پوزو به نگارش در آمده است. جایزه اسکار برای بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و همچنین بهترین فیلم نامه اقتباسی یه این فیلم تعلق گرفته است.

فیلم Goodfellas

فیلم رفقای خوب داستانی درام و جنایی دارد و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی تهیه شده است. نکته جالب این است که داستان این فیلم بر اساس زندگی واقعی به نکارش درآمده است. این فیلم موفق به اخذ اسکار بازیگر نقش مکمل مرد شده است و سه جایزه را برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه منتقدان و تماشا گران را در جشنواره ونیز دریافت نموده است.

بهترین فیلم های تاریخ ایتالیا شامل Nights of CABIRIA میشود

فیلم Nights of CABIRIA

این فیلم محصول سال ۱۹۵۷ بوده و فدریکو فلینی کارگردانی آن را بر عهده دارد. در سال ۱۹۵۸ این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی شده است.

فیلم L’ ECLISSE

فیلم کسوف در کشور ایتالیا و با سبک درام تهیه شده است و سال تولید آن۱۹۶۲ می باشد محل فیلم برداری این فیلم در رم و ورونا می باشد. کارگردان این اثر، میکل آنجلو آنتونیونی می باشد.

فیلم Juliet of the spirit

این فیلم در سال ۱۹۵۰ و به کارکردانی روبرتو روسلینی تهیه شده است و نامزد دریافت شیر طلایی جشنواره ونیز است. چند اپیزود در این فیلم وجود دارد.

گفته می شود که موسیقی این فیلم از شاهکارهای تاریخ سینما محسوب می شود و انیو موریکونه آن را ساخته است‌.

فیلم های ایتالیایی قدیمی

فیلم Mamma Roma

کارگردان این فیلم ایتالیایی پیر پائولو پازولینی است و در سال ۱۹۶۲ تولید شده است. داستان این فیلم در مورد ماما روما بوده است که قبلا روسپی بوده و زندگی دوباره ای را با سبک دیکری شروع می کند. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز جایزه دریافت کرده است.

فیلم La Notte

فیلم شب به کارگردانی میکل آنجلو آنتونیونی و در ژانر درام ساخته شده است. این فیلم ایتالیایی در شهر میلان فیلمبرداری شده است.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !