وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جدید سال 2023

بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جدید سال 2023

این روزها با توجه به تحول فناوری و پیشرفت روز افزون صنعت سینمایی، فیلم های انیمیشن به عنوان یکی از پرطرفدارترین ژانرها در سینماهای جهان شناخته می شوند. انیمیشن ها با داستان های جذاب و شخصیت های فانتزی، همه را به خود جذب می کنند.

برخی از افراد انیمیشن با دوبله فارسی را بیشتر می پسندند و برخی دیگر انیمیشن با زبان اصلی. در این مقاله، به بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جدید سال 2023 می پردازیم. برخی از این انیمیشن ها شامل داستان هایی هستند که برای تمام افراد مناسب هستند، از جمله کودکان و بزرگسالان. از ماجراجویی تا کمدی، همه چیز در این لیست وجود دارد. پس با ما همراه شوید و از بهترین انیمیشن های دوبله فارسی سال 2023 لذت ببرید.

8 تا از پرطرفدارترین انیمیشن دوبله فارسی 2023

انیمیشن یکی از شکل های هنری پرطرفدار در بین جامعه ایرانی است. با پیشرفت فناوری و گسترش رسانه ها، انیمیشن  به عنوان یکی از مهم ترین رسانه های سرگرمی و تفریحی به شدت مورد علاقه قرار گرفته اند. جذابیت و شگفتی هایی که انیمیشن در خود دارد، باعث شده تا هر ساله تعداد زیادی از آثار انیمیشنی به فارسی دوبله شده و در بازار ایران عرضه شوند.

نیکلاس کوچولو 2023

انیمیشن نیکلاس کوچولو از مجموعه کتاب های محبوب برای کودکان است که نویسندگی آن به وسیله رنه گوسینی انجام شده و تصویرگری آن به عهده ژان ژاک سامپه بوده است. این مجموعه داستان های کوتاه و ساده ای از ماجراهای کودکی نیکلاس را روایت می کند که باعث شده تا در دسته بندی کتب کودکان جایگاه ویژه ای داشته باشد.

انیمیشن نیکلاس کوچولو 2023 از این مجموعه الهام گرفته و با استفاده از تکنیک انیمیشن شستشوی جوهر (که سبک چینی است) ساخته شده است تا به نمایی مشابه با آثار هنری اصلی سامپه برسد. داستان این انیمیشن نیز درباره ی نیکلاس، کودک پرجنب و جوش که با انرژی فراوان و مشتاق به یادگیری است. او از طریق تجربه های مختلفی همچون دوستی، مشاجره، دعوا، تنبیه، شوخی و البته بازی، می آموزد و در این راه ماجراجویی های جذابی را تجربه می کند.

انیمیشن موریس شگفت انگیز 2023

انیمیشن موریس شگفت انگیز داستان یک گربه دست و پا چلفتی به نام موریس است که همراه با گروهی از موش های صحرایی، از طریق کلاهبرداری به سرمایه سازی می پردازد. آنها با این روش به میزان قابل توجهی پول جمع می کنند.

اما زمانی که موریس و دوستانش به شهر آسیب دیده بدبلینتز می رسند، با دختری به نام مالیشیا آشنا می شوند. این دختر جوان و مهربان نیاز به کمک دارد تا شهر خود را از بحران نجات دهد.

در این سفر، ارتباطات میان شخصیت ها تغییر می کند و موریس با مسائل جدیدی مواجه می شود که ممکن است مشکلات و چالش هایی برای او ایجاد کنند. موریس شگفت انگیز یک انیمیشن سرگرم کننده و داستانی پراز اجتماعیت و موضوعات اخلاقی است که برای تماشاگران هر سنی مناسب است.

انیمیشن برادران سوپر ماریو 2023

در انیمیشن برادران سوپر ماریو، ماریو و برادر کوچکترش، لوئیجی، به یک هزارتوی زیرزمینی سفر می کنند تا شاهزاده ی محبوبشان که توسط شخصی بدجنس به اسارت درآمده است، را نجات دهند. در این سفر، آن ها با موانع مختلف، دشمنان فراوان و ماجراهای هیجان انگیز روبرو می شوند.

این انیمیشن مبتنی بر بازی ویدیویی معروف ماریو است که در دهه ۱۹۸۰ توسط شرکت نینتندو ابداع شد. شخصیت های ماریو و لوئیجی در این بازی و به دنبال آن در انیمیشن ها محبوبیت فراوانی بین کودکان و نوجوانان کسب کردند و به یکی از نمادهای صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شدند.

سری انیمیشن های دوبله فارسی سال 2023

انیمیشن المنتال یا عناصر 2023

داستان این انیمیشن در شهر المنت اتفاق می افتد که ساکنان آن از عناصر اصلی چون آب، آتش، خاک و هوا تشکیل شده اند. در این شهر، امبر یک زن جوان، سرسخت و پرانرژی است که خود را به عنوان یک عنصر آتشی ترسیم می کند.

داستان به سرگذشت امبر پرداخته و به تدریج با آشنایی و دوستی با مردی به نام وید، تغییرات عجیبی در دیدگاه و باورهای امبر رخ می دهد. این دوستی باعث می شود که امبر دنیایی که در آن زندگی می کند را مورد بررسی قرار دهد و با چالش های جدیدی مواجه شود.

انیمیشن المنتال با ترکیب عناصر خیالی، ماجراجویی و پیام های ارزشمند، یک انیمیشن جذاب و شگفت انگیز است که برای تماشاگران هر سنی مناسب است. این انیمیشن بیست و هفتمین انیمیشن ساخته شده توسط کمپانی استودیو پیکسار است.

انیمیشن شاه میمون 2023

انیمیشن شاه میمون یک پروژه انیمیشن است که مدت زمان زیادی برای تولید آن صرف شده است، بخشی از آن به دلیل تغییرات و تحولات در استودیوی سازنده اش، یعنی اورینتال دریم ورکز، به طول انجامید. در این مدت، پشت صحنه نیز شاهد رخدادهای دراماتیک بوده ایم.

داستان انیمیشن در مورد یک شاه اژدها است که دارایی ارزشمند شاه میمون را به سرقت می برد. حالا شاه میمون باید به ماموریتی خطرناک برود تا این دارایی را بازپس بگیرد. اما در نهایت، او می فهمد که «گاهی بزرگ ترین دشمن ما، حس غرور خودمان است.» این انیمیشن با الهام از یک داستان حماسی چینی ساخته شده است.

انیمیشن شاه میمون 2023 (the monkey king 2023) محصول کشور ایالت متحده، چین، هنگ کنگ و کمپانی Netflix Animation، Pearl Studio، Reel FX Creative Studios که به کارگردانی Anthony Stacchi و نویسندگی Steve Bencich، Ron J. Friedman، Rita Hsiao ساخته و در تاریخ ۱۸ آگست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) اکران شد.

انیمشن ترول 3 (2023)

در انیمیشن ترول ها در تعطیلات 2023، زمانی که ملکه پاپی و ترول ها تصمیم می گیرند که Trollstice را از شهر Bergen بیرون کنند، شهر Bergen دیگر هیچ تعطیلاتی برای جشن گرفتن ندارد. اما وقتی که پاپی به دست کارت های کریسمس بسیاری از شهروندان Bergen می رساند، ایده ای به سراغش می رسد و تصمیم می گیرد جشن تعطیلاتی را در این شهر برگزار کند.

در ادامه انیمیشن ترول 3 او با دوستانش، یعنی برانچ و اسنک، به شهر Bergen بازمی گردد تا جشن تعطیلات را در آنجا برگزار کنند. آن ها با تدارکات لازم، شادی و شور شهروندان Bergen را فراهم می کنند و جشن تعطیلاتی پر شور و شاداب را تجربه می کنند.

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت دنباله ای از فیلم محبوب فرار مرغی از سال 2000 است. در این فیلم نیز ما دوباره با گروه مرغ های فراری آشنا می شویم که قصد دارند راهی برای ورود به قلعه ای غیرقابل نفوذ پیدا کنند. علاوه بر ستاره های فیلم اصلی مثل جینجر و راکی، یک شخصیت جدید به نام مولی نیز به گروه اضافه می شود.

یکی از تفاوت های اصلی این فیلم با نسخه قبلی، تغییر صداپیشگان برای شخصیت های اصلی است. در نسخه اولیه، مل گیبسون و جولیا سوالها صداپیشه های راکی و جینجر بودند. اما در این نسخه جدید، تندی نیوتن و زکری لی وای به عنوان صداپیشگان این شخصیت ها انتخاب شده اند که به نظر برخی مخاطبان تغییر جالبی است.

این دنباله از فیلم محبوب خود را دنبال می کند و با تغییراتی در توزیع صداپیشگان، به تازگی و جذابیت اضافه کرده است.

انیمیشن لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش یافته 2023

فیلم انیمیشن لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش یافته داستان برادران لاک پشت های نینجا را دنبال می کند که سعی دارند با نحوه ی جذب توجه و عشق مردم شهر نیویورک، همزمان با مبارزه با ارتشی از موجودات جهش یافته روبه رو شوند و با آنها به جنگ بروند.

به گفته آدریانا کوهن، مدیر بخش تولید انیمیشن در شرکت میکروس، داستان این فیلم به نوستالژی دهه ۱۹۹۰ این مجموعه وفادار است.

سخن آخر

امیدواریم از مقاله ما درباره بررسی بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جدید سال 2023، لذت برده باشید. انیمیشن ها یکی از شکل های سرگرمی و آموزشی برای همه سنین هستند و انتخاب یک انیمیشن دوبله شده با کیفیت مهم است. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین انیمیشن هایی که در سال ۲۰۲۳ به زبان فارسی دوبله شده اند پرداخته ایم. امیدواریم با این لیست، بتوانید انیمیشن هایی را پیدا کنید که برای خانواده خود یا کودکانتان استقبال خواهد شد. منتظر نظرات شما درباره انیمیشن ها هستیم و امیدواریم که شما و خانواده تان از تماشای این انیمیشن ها لذت ببرید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !