وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه طراحی سایت با وردپرس در شیراز

طراحی سایت با وردپرس در شیراز

طراحی سایت با وردپرس در شیراز

رده سنی تعیین نشده

خرید یک نام دامنه و بسته میزبانی وب سایت یک راه کم هزینه برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما به دنیایی از مشتریان است. درواقع شما می توانید با کمترین هزینه کسب وکار آنلاین خود را گسترش دهید.که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه وراه اندازی کسب وکار آنلاین خود شما می توانید از طراحی سایت شیراز راهنمایی دریافت کنید.

در این مقاله می خواهیم به شما راهی ساده را پیشنهاد کنیم که به راحترین شکل ممکن وهمین طور هزینه کم بتوانید محصولات وخدمات خود را به صورت آنلاین در معرض دید همگان قرار دهید که این راه ساده طراحی سایت با وردپرس می باشد.

طراحی سایت وردپرس در شیراز

وردپرس چیست؟

وردپرس در هسته خود ساده ترین و محبوب ترین راه برای ایجاد وب سایت یا وبلاگ خود است. در واقع، وردپرس بیش از 43.3 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را در اختیار دارد. بله – از هر چهار وب سایتی که بازدید می کنید بیش از یک مورد احتمالاً توسط وردپرس پشتیبانی می شود.

 

در یک سطح کمی فنی تر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که تحت مجوز GPLv2 است، به این معنی که هر کسی می تواند به صورت رایگان از نرم افزار وردپرس استفاده یا تغییر دهد. سیستم مدیریت محتوا اساساً ابزاری است که مدیریت جنبه های مهم وب سایت شما – مانند محتوا – را بدون نیاز به دانستن چیزی در مورد برنامه نویسی آسان می کند.

 

نتیجه نهایی این است که وردپرس ساخت یک وب‌سایت را برای همه – حتی افرادی که توسعه‌دهنده نیستند – قابل دسترس می‌کند.از دیگر مزایای طراحی سایت با وردپرس به شرح ذیل می باشد.

 

1 .سهولت استفاده:

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد. افزودن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بسیار آسان است و می تواند به سرعت انجام شود. از آنجایی که فناوری بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد.

 

2.وب سایت خود را از هر رایانه ای مدیریت کنید:

وردپرس مبتنی بر مرورگر است. می توانید از هر رایانه متصل به اینترنت وارد شوید و سایت خود را مدیریت کنید.

 .3 بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار: FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTML مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver ندارد. شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

 .4 شما کنترل سایت خود را دارید:

دیگر منتظر نباشید تا طراح وب شما به روز رسانی های ساده سایت شما را انجام دهد. با وردپرس، تقریباً تمام جنبه های سایت خود را کنترل می کنید و می توانید به راحتی آن به روز رسانی های ساده را خودتان انجام دهید.وعلاوه بر آنچه گفته شد شما می توانید سئو سایت وردپرس خود را به راحتی انجام دهید.

طراحی سایت وردرپر در شیراز

  1. موتورهای جستجو سایت های وردپرس را دوست دارند:

کد پشت وردپرس بسیار تمیز و ساده است و خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای تقویت بیشتر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

 

 

  1. طراحی وب سایت شما 100٪ قابل تنظیم است:

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند. ظاهر و ظاهر سایت را می توان 100% سفارشی کرد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

 

  1. یک محتوا ساخته شده و آماده است:

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم محتوا نویسی ایجاد شد، قابلیت های محتوانویسی داخلی هستند و در صورت تمایل به راحتی قابل ادغام هستند. راه‌اندازی اشتراک‌های RSS/ایمیل در محتوا، قابلیت‌های نظر دادن و افزودن خودکار جدیدترین پست‌های محتوا به صفحات دیگر سایت (برای مثال صفحه اصلی شما) نیز راه‌اندازی بسیار ساده‌ای است و به گسترش شرکت شما کمک می‌کند. دسترسی داشته باشید و سایت خود را پویاتر و تعاملی تر کنید.

 

  1. کارکرد سایت خود را با افزونه ها گسترش دهید:

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، فید توییتر، جعبه هواداران فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم می کند که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند.

 

  1. سایت شما می تواند با رشد کسب و کار شما رشد کند:

سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا محتوا در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت حداقل به خطر نیفتد.

طراحی سایت مهراکت در شیراز

  1. چندین کاربر داشته باشید:

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

در مقاله بالا درباره طراحی سایت وردپرس ومزیایی طراحی سایت با وردپرس توضیح کامل داده شده برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوره رایگان طراحی سایت در تماس باشید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !