وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه مهمترین نکات در انتخاب کیف زنانه کدامند؟

مهمترین نکات در انتخاب کیف زنانه کدامند؟

مهمترین نکات در انتخاب کیف زنانه کدامند؟

رده سنی تعیین نشده

نکات مهم در خرید کیف زنانه

امروزه به لطف اینترنت و فضای مجازی مدلهای روز پوشاک و اکسسوری در دسترس عموم و علی الخصوص بانوان علاقهمند به صنعت مد قرار دارد.

یکی از این اکسسوری های مهم زنانه که از گذشته های دور وجود داشته، مدلها و برندهای جدید کیف است. کیفهای زنانه در طول زمان دچار تغییرات زیادی شده اند. طراحی کیفهای زنانه صرفه نظر از زیبایی ظاهری، از نظر کاربرد در زندگی مدرن نیز با تکنولوژی همگام شده اند.

 

کیف برای خانم ها جایگاهی امن برای قرار گیری وسایل ضروری روزمره و مهمتر از آن تکمیل کننده یک استایل شیک و زیباست. اما واقعا برای انتخاب یک کیف زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

سه اصل مهم در انتخاب یک کیف شیک زنان: کاربرد، طرح و رنگ کیف است.

کاربرد کیف زنانه و دخترانه برای بانوان

مهمترین اصل در خرید کیف زنانه در نظر گرفتن کاربرد آن است. بعنوان مثال: کیف اسپورت را نمی‎توان در مجالس رسمی استفاده کرد. همچنین اندازه کوچک کیفهای مجلسی، برای حمل لوازم روزمره و یا استفاده در محل کار مناسب نیستند.

با پیشرفت تکنولوژی و ورود گوشی های هوشمند و گجتها در زندگی روزمره، طراحی کیفها از نظر کاربرد نیز تغییرات زیادی را تجربه کرده‎اند. امروزه در طراحی کیفهای جدید زنانه جایگاهی اختصاصی برای قرارگیری موبایل با دسترسی سریع، سوراخی جهت عبور هندزفری و حتی محل قرارگیری کارتهای بانکی با سایز استاندارد تعبیه می‎شود.

طرح کیف زنانه برای داشتن استایل شیک

انتخاب بهترین کیف زنانه برای استایل شیک

کیفهای زنانه و دخترانه از نظر طرح ظاهری به دو دسته: ساده و طرحدار تقسیم می‎شوند. لباس شما نقش اساسی در انتخاب طرح مناسب کیف برای استایل شیک و زیبا ایفا می‎کند. اگر لباس شما طرحدار است، یک کیف ساده و اگر لباس ساده پوشیده‎اید، کیف طرحدار انتخاب کنید. تحقیقات نشان میدهد این تضاد از نظر زیبایی شناختی، تاثیر بسیار زیادی در استایل فرد می‎گذارد.

ست کردن رنگ کیف با لباس و کفش

رنگهای پرکاربرد در صنعت کیف عبارند از: مشکی، قهوه‌ای‌تیره، قهوه‌ای روشن (عسلی)، ورنی، سرمه ای، طوسی و رنگ زرد که البته بسیاری از رنگ‌ها با توجه به مد و سبک پوشش هرساله دست خوش تغییرات و تنوع‌های جدید هستند.

قبل از آنکه به نحوه صحیح ست لباس بپردازیم، باید در خصوص تاثیر رنگ کیف دخترانه و زنانه در موقعیتهای اجتماعی توضیح مختصری بدهیم:

محیط استفاده برای هریک از این رنگ‌ها:

مشکی و قهوه‌ای ‌تیره برای محیط‌های حرفه‌ای مناسب هستند. آن‌ها احساس اقتدار و قدرت را پیش‌بینی می‌کنند

قهوه‌ای مایل به قهوه و قهوه‌ای روشن‌تر یا عسلی، برای فضای کار راحت‌تر و آرام‌تری مطابقت دارند

رسمی‌ترین گزینه مشکی است؛ زیرا لباس‌های مختلف را تکمیل می‌کند و ست کردن آن بسیار آسان است

اما به خاطر داشته باشید که رنگ قهوه‌ای روشن یکی دیگر از گزینه‌های مناسب است. این رنگ حتی بعد از یک دهه می‌تواند بسیار ظریف و باکلاس باقی بماند.

انتخاب رنگ مناسب برای کیف زنانه

نحوه انتخاب مناسب رنگ کیف

انتخاب مشابه رنگ کیف و لباس یک اشتباه رایج است. بهترین ست برای داشتن استایل شیک و خاص، ایجاد هارمونی میان رنگ کیف با رنگ شال، روسری کفش و حتی رنگ ناخن و آرایش شماست. هیچگاه رنگهای مشابه لباس و کیف را باهم نپوشید.

سخن پایانی

در میان تمامی اکسسوری های زنانه، انتخاب یک کیف کاملا به سلیقه و خصوصیات اجتماعی فرد بستگی دارد. امروزه با وجود اینترنت و فروشگاه های اینترنتی، انتخاب و خرید کیف زنانه در میان هزاران طرح موجود به کاری آسان و لذت بخش تبدیل شده است. ما در این مقاله تلاش کردیم نکات مهم در انتخاب هر چه بهتر یک کیف مناسب را برای شما گرد آوری کنیم.

 

 

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !