وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه بهترین کولرگازی برای خانه هایی که در زیرزمین هستند چه کولرگازی است؟

بهترین نوع کولر گازی

 

 

چه زیرزمین شما هنوز تکمیل نشده باشد و چه زیرزمین آماده سکونت دارید، باید  بهترین نوع برای کولرگازی زیرزمین را در نظر بگیرید. زیرزمین ها چالش های منحصر به فردی دارند زیرا محیطی متفاوت از بقیه خانه دارند. همانطور که هوای گرم بالا می رود در حالی که هوای سرد فرو می رود، زیرزمین ها معمولا سردتر از بقیه خانه هستند. اما به دلیل موقعیت آنها در زیر زمین، رطوبت از خاک می تواند به داخل آنها نفوذ کند و باعث رطوبت بیش از حد شود. به همین دلیل و بسیاری دلایل دیگر، زیرزمین ها مکان هایی کاملا مرطوب هستند.

با این حال، با وجود خنک‌تر بودن زیرزمین، اگر در آب و هوای بسیار گرم زندگی می‌کنید، ممکن است همچنان به یک کولرگازی در زیرزمین خود نیاز داشته باشید. همچنین، رطوبت بالا می تواند باعث شود که دما بالاتر از آنچه هست احساس شود، و افزودن گزینه خنک کننده بسیار مهم است.

قبل از شروع جستجوی گزینه های کولرگازی برای زیرزمین، باید با موقعیت ونوع زیرزمینی که قرار است زندگی کنید آشناشوید:

رطوبت بیش از حد

رطوبت یک مشکل رایج و تکراری در زیرزمین ها است. بنابراین تهویه و گردش هوا محدود است. علاوه بر این، بسیاری از لوله های تخلیه در مجاورت قرار دارند و می توانند آب را به زیرزمین نشت کنند. علاوه بر این، از آنجا که زیرزمین در تماس نزدیک با خاک است، رطوبت از زمین نیز می تواند به پایه ها نفوذ کند.

خوشبختانه، کولرگازی به طور طبیعی هنگام خنک کردن یک فضا رطوبت را از بین می برد. در بسیاری از موارد، کارکردن منظم کولر گازی برای کاهش رطوبت زیرزمین تا حد قابل قبولی کافی است. با این حال، اگر زیرزمین شما مرطوب تر از حد معمول است، ممکن است لازم باشد تهویه مطبوع خود را با یک رطوبت گیر جفت کنید.

نداشتن پنجره

از آنجایی که زیرزمین ها در زیر سطح زمین قرار دارند، معمولاً پنجره های بسیار کوچکی دارند فقدان پنجره به غیر از نبود دید باعث تهویه و گردش هوا ضعیف نیز می شود.

پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای دریافت هوای تازه و خنک کردن خانه بدون برق هستند. سعی کنید پنجره های زیرزمین خود را تا حد امکان باز کنید تا جریان هوای تازه را تشویق کنید، رطوبت را کاهش دهید و از کپک زدن و کپک زدن جلوگیری کنید. نصب یک اگزوز فن نیز یک گزینه عالی برای تهویه است.

 

نصب سخت تر کولرگازی

از آنجایی که مکان شما در زیر زمین است، انجام بازسازی گسترده زیرزمین سخت و بسیار پرهزینه است. اگر کانال‌های موجود شما به زیرزمین شما نمی رسند، افزودن کانال‌ها به زیرزمین شما یک فرآیند بسیار پرهزینه و زمان‌بر است. در این صورت می توانید یک کولر گازی بدون کانال نصب کنید.

نصب حرفه ای سقف عایق

نصب حرفه ای کولر گازی

گرما از دمای بالاتر به دمای پایین تر منتقل می شود. اگر زیرزمین شما فاقد عایق بندی مناسب باشد، منابع کولرگازی بیهوده هستند. یک زیرزمین بدون عایق هوای گرم را از فضای باز جذب می کند و بر راندمان کولرگازی شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این، عایق بندی کافی می تواند از آسیب آب جلوگیری کند و از رشد کپک در آنجا جلوگیری کند.اگر ساکن تهران هستید ونیاز به خریدو فروش کولرگازی اصل,نو,کارکرده,دست دوم دارید سایت روشن تهویه با15سال سابقه بهترین قیمت در خدمت شما می باشد.روشن تهویه در زمینه تعمیر کولرگازی درتهران با بهترین تجهیزات وقطعات اصل نیز فعالیت دارد.

بهترین گزینه های کولرگازی زیرزمین

 

اکنون که با برخی از چالش های رایج کولرگازی که ممکن است در زیرزمین ها با آن مواجه شوید آشنا شدید، به برخی از بهترین گزینه های خنک کننده برای زیرزمین ها نگاهی بیندازید.

بهترین گزینه های کولر گازی

  1. مینی اسپلیت بدون داکت

مینی اسپلیت های بدون داکت به طور گسترده ای بهترین گزینه برای زیرزمین ها توسط کارشناسان در نظر گرفته می شود. آنها دارای مزایای متعددی هستند که آنها را به ویژه برای زیرزمین مناسب می کند و آنها را نسبت به سایر انواع کولرگازی ها برتری می دهد. آنها نسبت به واحدهای کانالی سازگارتر با محیط زیست و کارآمدتر هستند زیرا هوای مطبوع از طریق کانال ها از دست نمی رود.

 

مینی اسپلیت ها را می توان در حالت خشک برای مناطق مرطوب استفاده کرد. آنها همچنین رطوبت هوا را به عنوان بخشی از فرآیند خنک سازی حذف می کنند. همچنین دارای فیلترهای هوا برای به دام انداختن ذرات گرد و غبار و آلودگی است. عدم وجود کانال نیز آنها را برای زیرزمین های تمام شده بدون کانال ایده آل می کند.

کنترلرهای کولرگازی هوشمند

بهترین انتخاب شما برای هوشمندسازی هر کولرگازی. راحتی و صرفه جویی را برای کولرهای گازی کوچک، پنجره ای و قابل حمل خود افزایش دهید.

 

  1. تهویه مطبوع قابل حمل

بسیاری از افرادی که اغلب از زیرزمین خود استفاده نمی کنند، یک کولرگازی قابل حمل را ترجیح می دهند. کولرگازی های قابل حمل را می توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر چرخاند و برای استفاده از آن نیازی به بازسازی ندارید.

با این حال، همچنان به یک دریچه متصل نیاز دارید تا تهویه مطبوع بتواند رطوبت جمع شده را دفع کند. علاوه بر این، سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل قدرت محدودی دارند و فقط برای اتاق های کوچک تا متوسط که دماهای شدید را تجربه نمی کنند مناسب هستند. آنها فضای زمین را اشغال می کنند و اگر بچه یا حیوان خانگی داشته باشید ممکن است مناسب نباشند.

سیستم کولر گازی

  1. سیستم HVAC مرکزی موجود خود را ارتقا دهید

 

اگر بقیه خانه شما از تهویه مطبوع مرکزی استفاده می کند، یکی از گزینه ها این است که کانال را به زیرزمین گسترش دهید. این سیستم تهویه مطبوع زیرزمین شما را با سیستم تهویه مطبوع کل خانه یکپارچه می کند و می توانید کولرگازی زیرزمین خود را از طریق ترموستات مرکزی کنترل کنید.

 

  1. خنک کننده خود را با رطوبت گیرها ارتقا دهید

هر گزینه خنک‌کننده زیرزمینی را که می‌خواهید، تکمیل آن با رطوبت‌گیر همیشه ایده خوبی است. رطوبت گیرها می توانند به زیرزمین ها کمک کنند تا با مشکلات رطوبت موجود خود مقابله کنند. در طول تابستان، رطوبت هوا می‌تواند باعث شود احساس گرمای بیشتری نسبت به قبل داشته باشید. یک رطوبت گیر فقط برای چنین شرایطی مناسب است.

کولر گازی زیرزمین خود را هوشمند کنید.

پس از اینکه یک کولر گازی به زیرزمین خود اضافه کردید، بهتر است آن را با یک کنترل کننده کولرگازی یا ترموستات هوشمند جفت کنید. ترموستات‌های هوشمند با مرکزی کار می‌کنند،

ما در سایت روشن تهویه علاوه بر  فروش کولر گازی ,خرید و فروش کولر گازی نو ,اصل,کارکرده ودست دوم,در زمینه تعمیر کولرگازی در تهران نیز فعالیت به سایت ما مراجعه نمایید باشمارهای ثبت شده در سایت تماس گرفته واز مشاوره رایگان کارشناسان سایت روشن تهویه برخوردار شوید.

 

منبع : سایت روشن تهویه https://roshantamir.ir/

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !