وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه کدامیک از هتل های کیش دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دارند؟

درصورتی‌که به ‌دنبال گشت‌وگذار در کیش و دیدن جاذبه‌های مختلف در کنار استفاده از تفریحات متنوع هستید یا اینکه دوست دارید به مراکز خرید سر بزنید باید هتل‌هایی با دسترسی مناسب همچون هتل سارا کیش را انتخاب کنید.

اقامت در هتل‌هایی که دسترسی خوبی به مکان‌های مورد نظر شما داشته باشند این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید با در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از جاذبه‌های گردشگری یا مراکز تفریحی و خرید بروید.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی هتل‌هایی در جزیره لوکس و زیبای کیش بپردازیم که دسترسی بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هتل‌های کیش در نزدیکی اسکله تفریحی

هرچند کیش سواحل متعددی دارد؛ اما دسترسی به اسکله تفریحی این جزیره برای بسیاری از مسافران به‌منظور بهره‌مندی از خدمات تفریحی و امکانات متنوع همیشه یکی از گزینه‌های مهم مد نظر قرار می‌گیرد.

دسترسی به اسکله تفریحی کیش از آن جهت حائز اهمیت است که بسیاری از تفریحات مختلف همچون پلاژ مخصوص آقایان و بانوان، قایق‌های آکواریومی، پاراسل، فلای برد، غواصی و بسیاری موارد دیگر را برای گردشگران ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین هتل‌ها در نزدیکی این مکان به شرح زیر هستند. با رزرو هتل سارا کیش دسترسی خوبی به اسکله تفریحی خواهید داشت.

هتل سارا در نزدیکی اسکله تفریحی کیش

این هتل با قرارگیری در مرکز جزیره کیش به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و با طی‌کردن یک مسیر کم‌تر از 5 دقیقه‌ای به اسکله تفریحی بروید تا از امکانات تفریحی متنوع در این فضا بهره‌مند شوید.

هتل سارا کیش با رتبه 3 ستاره دارای 3 طبقه و 72 اتاق است که با وجود امکانات و خدمات رفاهی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد که علاوه‌بر دسترسی به اسکله امکان رفت‌وآمد آسان به برخی دیگر از اماکن تفریحی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل شایان در کیش

این اقامتگاه سابقه زیادی در ارائه خدمات به مهمانان دارد که از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد و در دسته هتل‌های 5 ستاره کیش قرار می‌گیرد و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخودار است.

هتل هلیا در جزیره کیش

این مکان با توجه به خدمات مطلوب و قیمت مناسب به ‌طور معمول مورد توجه گردشگرانی قرار می‌گیرد که قصد اقامت در نزدیکی اسکله تفریحی را دارند که می‌توانید با پیاده‌روی 3 دقیقه‌ای خود را به این محل برسانید.

هتل‌های کیش با دسترسی به مراکز خرید

گردشگران زیادی وجود دارند که کیش را به‌عنوان یکی از مقاصد مهم برای خرید در نظر می‌گیرند و با توجه به اینکه این مکان در دسته مناطق آزاد کشور قرار دارد می‌توانید اجناس مختلفی را با قیمت مناسب پیدا کنید.

با توجه به این مسئله اگر دوست دارید تا دسترسی خوبی به مراکز خرید مهم و معروف در جزیره کیش داشته باشید بهتر است برای سهولت در رفت‌وآمد یکی از هتل‌های زیر را انتخاب کنید:

  • پانوراما : با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات متنوعی همچون سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، استخر، سونا و برخی موارد دیگر بهره‌مند شوید و به‌راحتی سری به مراکز خریدی مانند زیتون و مروارید بزنید.
  • شایگان : در نزدیکی این هتل 5 ستاره می‌توانید مراکز خرید معروف پانیذ، پردیس 1 و 2 را مشاهده کنید که خدمات ارائه‌شده نیز شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، اینترنت و ترانسفر فرودگاهی است.
  • شایلی : این هتل می‌تواند اقامتی به‌صرفه را برای شما فراهم کند تا بتوانید بودجه خود را به خرید از مراکزی همچون مریم، ونوس، مروارید و زیتون اختصاص دهید. از جمله خدمات هتل شایلی نیز باید به خشک‌شویی، صندوق امانات، روم سرویس، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.
  • تماشا : هتل تماشا در سال 1377 در زمینی به مساحت بالغ بر 7000 مترمربع ساخته شد که با توجه موقعیت مکانی مناسب امکان دسترسی به مراکز خریدی مثل رویا مال و مرکز تجاری کیش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل‌های نزدیک به شهر زیر زمینی کاریز در کیش

شهر زیر زمینی کاریز از سری مکان‌های تاریخی بسیار جذاب و دیدنی در جزیره کیش است که بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند تا هتلی را انتخاب کنند که در نزدیکی این جاذبه تماشایی قرار داشته باشد.

  • صدف : با اقامت در هتل صدف برای رسیدن به شهر زیر زمینی کاریز تنها 10 دقیقه زمان نیاز دارید و می‌توانید از امکانات رفاهی مناسبی که در این اقامتگاه 4 ستاره ارائه می‌شود بهره‌مند شوید.
  • سورینت مریم : از دیگر هتل‌های کیش که دسترسی خوبی به جاذبه تاریخی و تفریحی شهر زیر زمینی کاریز دارد با نام سورینت مریم شناخته می‌شود که با در اختیار داشتن کادری مجرب در کنار خدمات ویژه می‌تواند اقامتی دلپذیر را برای شما به ارمغان آورد.
  • لوتوس : برای اقامت در نزدیکی شهر زیر زمینی کاریز می‌توانید هتل 3 ستاره لوتوس را انتخاب کنید.

بهترین هتل‌های رو به دریا در کیش

قدم‌زدن در ساحل خلیج‌فارس، تماشای چشم‌انداز زیبای دریا از محل اقامت و لذت‌بردن از تفریحاتی که در بخش ساحلی به گردشگران ارائه می‌شود بسیاری از افراد را وسوسه می‌کند تا در زمان رزرو یکی از هتل‌های جزیره کیش به ‌دنبال اقامتگاه‌های رو به دریا باشند.

هتل ترنج به‌عنوان یکی از اقامتگاه‌های ساحلی با قرارگیری در میان دریا می‌تواند اقامتی به‌یادماندنی و رویایی برای شما فراهم کند و در ساحل اختصاصی آن نیز می‌توانید از خدمات تفریحی همچون شاتل‌سواری، والیبال، غواصی و پاراسل بهره‌مند شوید.

از سوی دیگر هتل مارینا کیش را نیز باید به‌عنوان یکی دیگر از اقامتگاه‌های ساحلی معرفی کرد که با ارائه حوضچه اختصاصی و امکانات تفریحی آبی بسیار مناسب به یکی از مکان‌های جذاب و دوست‌داشتنی در کیش تبدیل شده است.

در کنار این 2 هتل معروف باید به هتل داریوش کیش نیز اشاره کرد که با در اختیار داشتن بهترین سایت غواصی در ساحل اختصاصی خود فضای بسیار خوبی را برای تجربه اقامتی هیجان‌انگیز فراهم می‌کند.

دسترسی هتل‌های کیش را با فلای تودی بررسی کنید

در وب‌سایت فلای تودی می‌توانید فاصله زمانی و مسافتی میان هتل‌های مختلف کیش با اماکن مورد نظر خود را بررسی کنید، دیگر امکانات این پلتفرم شامل امکان تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در مقاصد داخلی و خارجی است.

جمع‌بندی

دسترسی به مکان‌های تفریحی، تاریخی، مراکز خرید یا ساحل همیشه به‌عنوان اولویت‌های گردشگران برای سفر به کیش در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید برای این منظور یکی از هتل‌هایی که موقعیت مکانی نزدیک‌تری دارند را انتخاب کنید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !