وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه موویکو | معرفی سه فیلم جدید 2024 از ژانرهای مختلف 

موویکو

کمدی | فیلم داستان های آمریکایی American Fiction

مونک یک رمان نویس ناامید است که از تاسیساتی که از سرگرمی سیاهان سود می برد که بر تمسخرهای خسته و توهین آمیز متکی است خسته شده است. او برای اثبات نظر خود از یک نام مستعار برای نوشتن یک کتاب سیاه عجیب و غریب خود استفاده می کند، کتابی که او را به قلب ریاکاری و جنون می کشاند که ادعا می کند آن را تحقیر می کند.

دانلود فیلم کمدی

 

ژانر وحشت | فیلم معصوم Immaculate 2024

سیسیلیا، زنی با ایمان مذهبی، به گرمی در حومه شهر ایتالیایی عالی که در آنجا نقش جدیدی در صومعه ای باشکوه به او پیشنهاد می شود، استقبال می شود. اما برای سیسیلیا مشخص می شود که خانه جدیدش پناهگاهی تاریک و وحشتناک است.

دانلود فیلم ترسناک

 

ژانر اکشن | فیلم مرد میمونی Monkey Man 2024

مرد جوانی در یک باشگاه مبارزه زیرزمینی زندگی ضعیفی را بیرون می‌کشد، جایی که شب به شب، با پوشیدن ماسک گوریل، توسط مبارزان محبوب‌تر برای پول نقد مورد ضرب و شتم خونین قرار می‌گیرد. پس از سال ها خشم سرکوب شده، او راهی برای نفوذ به محاصره نخبگان شوم شهر کشف می کند. در حالی که ترومای دوران کودکی او در حال جوشش است، دستان اسرارآمیز زخمی او یک کمپین انفجاری تلافی جویانه را به راه می اندازد تا با مردانی که همه چیز را از او گرفتند، حساب باز کند.

برای دانلود هر یک از این فیلم ها به همراه زیرنویس و همچنین نسخه ی دوبله شده ی اختصاصی به فارسی میتونید به وبسایت موویکو مراجعه کنید.

دانلود فیلم جدید

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !