وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در اطراف تهران

سرمایه‌گذاری روش‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها خرید ویلا، زمین یا خانه است. بسیاری از افراد در این زمینه ترجیح می‌دهند خرید‌شان را در مناطقی تازه‌ساخت و با آب‌و‌هوایی عالی انجام دهند تا از این طریق بتوانند در آینده درآمد و سود هنگفتی کسب کنند. بسیاری از شهر‌هایی که در اطراف تهران واقع شده‌اند، چنین ویژگی‌هایی را دارند. البته اغلب آن‌ها، دارای فاز‌های متناسب با این کار هستند؛ به همین دلیل باید برای سرمایه‌ گذاری در اطراف تهران، شهرک و فاز مناسب را انتخاب کنید.

خرید زمین و ویلا برای سرمایه گذاری

اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای سرمایه‌گذاری از طلا، سکه و بسیاری از روش‌های دیگر بهره‌مند شوند. این روش مزایای بسیاری را به‌همراه دارد. یکی از این مزایا، فروش سریع آن است؛ یعنی هر موقع که بخواهید طلا‌های خود را بفروشید، این امکان برایتان فراهم شده و سریع به پول می‌رسید؛ اما یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت با این روش امکان‌پذیر نیست، یا حداقل بسیار دشوار است. خرید ویلا یا خرید زمین در دماوند و سایر مناطق، با آنکه شاید در ابتدا، کار سختی به‌نظر برسد، اما می‌تواند در چندین سال آینده شما را به سود زیادی برساند.

با انجام این کار، حتی اگر قصد فروش خانه یا زمین را نداشته باشید، می‌توانید آن را اجاره داده و از این طریق به‌صورت ماهانه درآمد کسب کنید. انتخاب شهری که در حال پیشرفت و رشد باشد، می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند. وقتی چنین منطقه‌ای را برگزینید، تا چند سال دیگر بسیاری از شرایط فرق کرده و همه چیز پیشرفته‌تر می‌شود؛ با این حساب، ارزش ملکی که خریداری کرده‌اید هم بالا‌تر می‌رود. با وجود این شرایط، اگر قصد فروش آن را هم داشته باشید، می‌توانید آن را به قیمت بسیار عالی بفروشید.

بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در اطراف تهران

همان‌طور که گفته شد، منطقه‎ای که می‌خواهید برای سرمایه گذاری در اطراف تهران انتخاب کنید، باید ویژگی‌هایی را با خود به‌همراه داشته باشد تا مناسب واقع شود. می‌توان از داشتن آب‌و‌هوایی خوب، امکانات رفاهی، در حال پیشرفت‌بودن و… به‌عنوان برخی از این ویژگی‌ها نام برد. پردیس، رودهن، دماوند و مهرآباد، از شهر‌هایی هستند که در اطراف تهران قرار داشته و از این جهت می‌توانید از امکانات رفاهی پایتخت هم بهره‌مند شوید. این شهر‌ها آب‌و‌هوایی عالی دارند و اغلب به‌عنوان مناطق مناسب برای گردشگری محسوب می‌شوند؛ از این جهت همچنان در حال پیشرفت‌اند.

پردیس

این شهر 4000 هکتاری که به‌عنوان یکی از مناطق تازه‌ساخت در اطراف تهران شناخته می‌شود، یکی از بهترین نواحی برای سرمایه‌گذاری است. از آنجایی‌که در این منطقه فاز‌های مختلفی وجود دارد، ابتدا باید فاز متناسب با ویلا‌ها و زمین‌هایی برای ساخت خانه را شناسایی کرده و سپس کار‌تان را انجام دهید. این شهر در شرق تهران تاسیس شده و فاصله چندانی با پایتخت ندارد؛ از این جهت می‌توانید از امکانات رفاهی تهران بهره‌مند شوید. بسیاری از افراد پردیس را جایگزین تهران می‌دانند؛ چراکه امکانات محشری را در خود جای داده است. بنابراین خرید زمین، مسکن مهر و حتی ویلا در این منطقه یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است. چرا که هر زمان بخواهید می‌توانید برای فروش ویلا یا اجاره روزانه ویلا در پردیس اقدام کنید.

رودهن

رودهن که در فاصله 30 کیلومتری از تهران قرار دارد؛ یکی از مناطق خوش آب و هوا است، به همین دلیل خرید زمین در رودهن و خرید ویلا و آپارتمان در آن، می‌تواند مفید باشد. می‌توان از خیابان‌های چمران، مطهری، امامت و… به‌عنوان برخی از خیابان‌های مهم این شهر نام برد. خرید ملک در این خیابان‌ها می‌تواند ترفند مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد. از آنجایی‌که این منطقه دارای نواحی مختلفی است، می‌توانید هم روی خانه‌های ارزان و هم گران آن حساب کنید. حتی با پول کم هم می‌توانید در محله‌های ارزان، خانه‌ای را بخرید.

دماوند

دماوند نیز یکی از شهرهای مناسب برای سرمایه گذاری در اطراف تهران بوده و از آنجایی‌که بسیار بزرگ است، یک شهرستان را تشکیل می‌دهد. شهر‌ها و شهرک‌های بسیاری در دماوند واقع شده‌اند که می‌توان برای سرمایه‌گذاری با خرید ملک، تمامی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. با‌توجه به انکه این منطقه در کنار کوه دماوند قرار دارد، به این نام شناخته می‌شود و آب‌و‌هوایی بسیار مطبوع و فوق‌العاده دارد. حتی در تابستان‌ها هم هوای دماوند خنک و عالی است.

اگر می‌خواهید زمینی برای کشاورزی گرفته و سرمایه‌گذاری‌تان را از این جهت انجام دهید، خرید زمین در دماوند، انتخابی شگفت‌انگیز بوده و می‌تواند شما را پس از مدت کمی به سود برساند.

سخن پایانی

یکی از روش‌های معمول سرمایه‌‌گذاری در اطراف تهران، خرید ملک و خانه است. از آنجایی‌که پیدا‌کردن این مناطق و فاز درست آن‌ها کار دشواری به‌نظر می‌رسد، املاک امرتات می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند. می‌توان از مهرآباد، دماوند، رودهن و همچنین پردیس، به‌عنوان شهر‌هایی نام برد که مناسب سرمایه‌گذاری هستند. به همین منظور اگر قصد خرید و اجاره ویلا، خرید زمین و سرمایه گذاری در اطراف تهران را دارید، می‌توانید از کارشناسان املاک امرتات که سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ اقدام نمایید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !