وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار و بیوگرافی سینما بیوگرافی بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

رده سنی تعیین نشده

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌ افشار متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۴ ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌ افشار متولد 10 اردیبهشت ماه 1364 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال 1382 با بازی در مجموعه

کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیا الدین دری شروع کرد و میتوان گفت حضورش در این مجموعه نقطه عطف وی در کارنامه کاری اش به شمار می آید.

او همچنین در مجموعه گاهی به پشت سر نگاه کن که در ایام رمضان سال 1394 از شبکه دو سیما پخش میشد حضور داشت و یکی از نقش های اصلی در آن سریال را ایفا کرد.

آخرین کار این بازیگر محبوب نیز حضور در سریال عاشقانه که در فصل دوم به نام سریال گیسو تغییر نام داد به کارگردانی منوچهر هادی می باشد که نقش دُرسا را در آن بازی کرده است.

او همچنین در فیلمهای سینمایی گناهکاران و هیچ کجا هیچکس نیز به ایفای نقش پرداخته است.

برای دانلود فیلم های بهاره کیان افشار میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

شغل های دیگر این بازیگر

او در رابطه با شغل بازیگری خود گفته است بازیگری شغل اولش نیست . میتوانید در متن زیر گفته های وی را مشاهده نمایید.

بازیگری هرگز شغل اول من نبوده و نیست.

رشته تحصیلی‌ ام مهندسی کامپیوتر است و چون بیشتر دوستان نزدیکم معمار هستند با یکى، دو نفر از ایشان شرکت کارهای اجرایی، ساخت و ساز و دکوراسیون داخلى داشتیم و بسیار فعال بودیم تا اینکه دوستانم فعلا از ایران رفتند.

در حال حاضر هم به‌جز بازیگری شغل دیگری دارم. البته من هرگز از وجهه‌ ام در بازیگری در این شغل استفاده نکرده‌ام و حتی خیلی‌ها نمی‌دانند من فعالیت دیگری هم دارم.

کار های ترانه سرایی

بهاره کیان‌ افشار ترانه‌ سرایی قطعه «تو هستی»، با صدای بهرام رادان، را انجام داده‌ است. نماهنگ این قطعه در سال 1392 منتشر شد.

او همچنین ترانه‌ سرایی پنج قطعه ی دیگر از آلبوم «روی دیگر» بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران را نیز در کارنامه هنری اش در حوزه

موسیقی دارد.

حاشیه های فیلم جنجالی لاله با حضور بهاره کیان افشار

همزمان با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال 1391، از سوی تولیدکنندگان فیلم سینمایی جنجالی «لاله» که درباره لاله صدیق قهران رشته اتوموبیل رانی ایران بوده اعلام شد که سرانجام بهاره کیان‌ افشار برای ایفای نقش اول این فیلم انتخاب گردید.

ولی پس از مدتی در بعضی رسانه‌ها اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل او با زبان انگلیسی این انتخاب منتفی شده‌ است.

آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از دیگر گزینه‌های قبلی ایفای این نقش بودند که سرانجام سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» انتخاب شد.

عکس بهاره کیان افشار در پارک

وضعیت تاهل و ازدواج بهاره کیان افشار

او فعلا مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

نیکو کاری و کمک به خیریه بهاره کیان افشار

او درباره ی انجام کارهای خیرخواهانه اش گفته است:

من برخلاف برخی از همکارانم که فکر می‌کنند حضور بازیگران در انجمن‌های خیریه به شکلی که رسانه‌ای شود ممکن است شبیه تظاهر شود، اتفاقا حضور بازیگران و افراد و چهره‌های شناخته‌شده در کارهای خیر و انجمن‌های خیریه را دوست دارم و حتی فکر

می‌کنم این از وظایف یک بازیگر است که مشوق مردم و سایر چهره‌های شناخته‌شده برای حضور در این برنامه‌های نیکوکارانه باشد و به‌طور مداوم به دیگران یادآوری کند که در کنار آنها افراد نیازمند بسیارى وجود دارند که باید به یاد آنها هم باشند و تا حد توان کمک کنند.

بهاره کیان‌ افشار از داوطلبان و همراهان قدیمی و فعال مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است. در جشن پایان سال خیریه در سال 1394 ایشان به عنوان سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزیده شد.

نظر این بازیگر در مورد سفر

او در مورد تفریحات و سفر هایش گفته است:

اهل ماجراجویی هستم.

ما خانوادگی به صورت شاید بیمارگونه عشق سفر رفتن داریم. در این حین میخندد و ادامه میدهد. دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر

هستند. سفر به کسب تجربه، ایده و دیدگاه‌های جدید کمک می‌کند. سفر در عین ماجراجویی؛ آرامش‌بخش است و حال انسان را بهتر کرده

و انرژی دوباره به ما می‌دهد.

به‌خاطر لطف پدر و مادرم که خیلی اهل سفر بوده و هستند، ایران را حسابی گشته‌ام و بسیارى جاهای دیگر هم رفته‌ایم.

حتی به مناطقی سفر کرده‌ام که شاید به‌خاطر شرایط سختی که وجود دارد، هر کسی علاقه‌مند نباشد به آنجا برود؛ چون تنها نمی‌توان برای لذت بردن به این مناطق رفت و باید اهل کشف کردن و کسب تجارب جدید و ماجراجویی بود و روحیه بالاى تطبیق با شرایط متفاوت را داشت.

عکس جدید بهاره کیان افشار

مصاحبه با بهاره کیان افشار

گزیده ای از مصاخبه این بازیگر محبوب و نظرش در مورد بازیگری

از کودکی عاشق بازیگری بودم و علاقه‌ام به بازیگری از زمان کودکی آغاز شد.

کلاس دوم دبستان بودم که به گروه تئاتر مدرسه ملحق شدم و از همان دوران دبستان به‌ شدت از بازی در تئاتر لذت می‌بردم. این نمایش‌ها معمولا در مراسم‌ جشن‌های مدرسه اجرا می‌شد که قطعا همه‌مان از آنها خاطراتی داریم و در گروه‌های مختلف تئاتر، سرود و … عضو بودیم. این نمایش‌ها و نقش‌ها معمولا خیلی کوتاه بودند اما من در همان لحظات کوتاه هم نهایت لذت را از نقش‌آفرینی‌ام می‌بردم.

اولین حضورش در تئاتر به عنوان تماشاگر و علاقه مند شدنش به بازیگری

علاقه‌مندی‌ ام از دوران کودکی شروع شد اما بعدها با جدیت بیشتری این هنر را دنبال کردم و با خانواده‌ام به تماشای تئاتر می‌رفتیم؛ مثلا یادم هست وقتی تئاتر «دندون طلا» به کارگردانی آقای داوود میرباقری و تئاتر «دایره گچی» به کارگردانی آقای حمید سمندریان را دیدم، بازیگری در تئاتر برایم خیلی جدی و تبدیل به یک رویا شد. با تماشای بازیگران این تئاتر‌ها آرزو کردم روزی مانند آنها روی صحنه باشم و در کارهایی تا آن حد قوی ظاهر شوم.

مخالفت خانواده بهاره کیان افشار با حضور او در دنیای بازیگری

او درباره مخالفت خانواده اش گفته است که اوایل مخالف حضور وی در دنیای بازیگری بوده اند ولی الآن مشوق او هستند.

از آنجا که خانواده‌ام در دوران نوجوانی همیشه مخالف حضورم در دنیای تئاتر بودند عطش بازیگری در من بیشتر می‌شد. طبیعی است وقتی انسان را از چیزی منع کنند اتفاقا بیشتر به سمت آن جذب می‌شود؛ به خصوص اگر این مساله در نوجوانی اتفاق بیفتد چون در این سن همه‌ مان کمی خودسر و کله‌شق هستیم.

او در این زمان هنگامی که میخنندد و دوباره ادامه میدهد؛ راضی کردن خانواده‌ام برای ورود به دنیای بازیگری با سختی همراه بود و زمان زیادی برد اما خوشبختانه در نهایت توانستم راضی‌شان کنم؛ به شکلی که الان جزو حامیان و مشوقان اصلی من و بسیار همراه هستند و کارهایم را با علاقه پیگیری می‌کنند و حتی وقتی برخی پیشنهاد‌ها را رد می‌کنم می‌گویند اینقدر سخت نگیر  یا می‌گویند بهاره چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای.

دوباره میخندد و ادامه میدهد: من فکر می‌کنم اگر انسان اراده کند می‌تواند سرنوشتش را به‌ نفع آرزوهایش تغییر دهد.

او درباره افکار تلخ که ذهن انسان را درگیر میکند می گوید

نمی‌گذارم افکار تلخ ذهنم را درگیر کنند.

عامل بروز اکثر بیماری‌ها عدم آرامش و روان خسته است. من خیلی وقت‌ها روی خودم کار می‌کنم تا آرامش بیشتری داشته باشم به همه خوانندگان هم این را توصیه می‌کنم که کسب آرامش و حال خوب داشتن را تمرین کنند. یاد بگیرند چطور تجربه‌های تلخ و خاطرات منفی را از خود دور و آنها را از حافظه شان پاک‌کنند.

به نظرم ما نباید اجازه دهیم افکار استرس آور و تلخ به ذهنمان ورود کنند و ما را به آدم‌های جوشی، عصبی و پر استرس تبدیل‌کنند. اگر بتوانیم هر روز این را تمرین کنیم بزرگ‌ ترین کمک را به خود کرده ایم. به‌هرحال ما داریم در یک شهر بزرگ، شلوغ و پر استرس و البته مهم‌تر در منطقه حساس و پر اتفاقی مثل خاورمیانه زندگی می‌کنیم که هر روز با یک موضوع تازه روبرو است؛ که ما هم خواسته و ناخواسته با آن درگیریم.

پس اگر نتوانیم ذهن، روان و نگاه خود را کنترل و آرام کنیم نه تنها نمی‌توانیم به خودمان کمک کنیم و بلکه به اطرافیانمان هم ضرر می‌رسانیم و هر روز با مسائل و مشکلات مضاعف در گیر خواهیم بود.

 

اعتماد به‌ نفس زیادی دارم

نسبت به زندگی آدم جدی‌ ای هستم برای رشد و پیشرفت در زندگی خیلی مصمم هستم. مقصودم از این جدی‌ بودن این نیست که یکی از ویژگی‌ های اخلاقی ام تلخ و جدی بودن است.

اتفاقاً برعکس آدم آسان و منعطفی هستم. اما در مسیر زندگی و ساختن آن، بسیار مصمم و با اراده ام و و فکر می‌کنم همه آدم‌ها نسبت به خوشبخت بودند، مستقل بودن و مفید بودن خودشان در جامعه مسئولند و باید برای آن تلاش کنند.

اعتمادبه‌نفس زیادی دارم و بسیار کوشا و پرتلاش ام. تصورم این است که بخشی از نقش‌هایی که بازی کرده‌ام که به نظرتان جدی و محکم و مصمم می‌ آید بر اساس ویژگی‌های شخصیتی من پیشنهاد می‌شود و شکل می‌گیرد.

همیشه سعی می‌کنم خاطره‌های منفی و بدی‌ها و آدم‌ها را از ذهنم برای همیشه پاک کنم چون معتقد هستم که این چیزها به ذهن و روان خود من آسیب می‌زند. من هرگز کینه شخصی از کسی را نگه نمی‌دارم وقتی می‌دانم این انرژی‌های منفی اول خودم را از پا درمی‌آورد اجازه نمی‌دهم زندگی‌ام را تحت‌الشعاع قرار دهد بنابراین سعی می‌کنم خودم را درگیر مسائلی کنم که به من حال بهتری می‌دهند.

نظر بهاره کیان افشار در مورد سختی های زندگی

چالش‌های زندگی تأثیر زیادی در نگاه افراد دارند. گاهی فرد را دلزده و خسته می‌کنند اما گاهی باعث قوی‌تر شدن او می‌شوند. من همیشه سعی کرده‌ام در مواجه ام با چالش‌ها و سختی‌های زندگی یک مبارزه رو به‌ جلو باشد.

همیشه ازسختی‌ها برداشت‌ های مثبت کردن و سعی کردم از مواجهه با سختی‌ها پیروزی بیرون بیاید. با هر اتفاق تلخی که تجربه کردم شخصاً چند پله جلوتر رفتم و احساس رشد، مقاومت و قوی شدن کردم. به نظرم بیش از هر چیز توانستم روی ضمیر و روانم کار کنم. به خود می‌گویم این اتفاق واقعی است که در حال در حال رخ دادن است و باید در بهترین حالت آن را از سر بگذراند و من می‌توانم و باید برنده باشم.

این نگاه من است که به تصمیم خودم نسبت به مسائل مختلف طوری قرار دارد که بتوانم مسیر زندگی را زیباتر ببینم و آن را آسان‌تر و درست طی کنم. برای مثال همین حرفه بازیگری مسیر پیچیده و پر از اتفاق‌های پیش‌بینی نشده است. مسائل زیادی است توی ذوق میزند و گاهی آدم را ناامید و دلسرد می‌کند.

اما در همان زمان اتفاقاتی که می‌تواند آدم را عصبانی و بی‌انگیزه کند می‌توان درست تصمیم گرفت و نا امید نشد در چنین شرایطی موفقیت خیلی بیشتر از واقعیت حتی به چشم خودتان می‌آید و شیرینی‌اش برایتان چند برابر می‌شود و احساس خوشبختی بزرگی می‌کنید.

ژست چدید بهاره کیان افشار

اولین سریال

بهاره کیان افشار سال 1383 برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی مقابل دوربین رفت. این بازیگر محبوب در همان سال مشغول بازی در نمایش آزیتا حاجیان بود که توسط تینا پاکروان به محمدرضا شریفی نیا معرفی شد و به مجموعه کلاه پهلوی پیوست.

او در این سریال ایفاگر نقش شادی مستشارنیا بود و نزدیک به 7 سال مشغول بازی در این مجموعه بود و در این میان در تئاترهایی هم حضور داشت.

اولین فیلم سینمایی بهاره کیان افشار

فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال 1387 اولین تجربه بازیگری بهاره کیان افشار در عرصه ی سینما بوده است.

همچنین وی در اولین تجربه حضورش در سینما مقابل دوربین فیلمی متفاوت از عباس کیارستمی رفت و با بازیگران زیادی از دنیای هنر همبازی بود و تجربه های زیادی در کنار زنده یاد عباس کیارستمی و هنرمندان سینما کسب کرد.

نقش متفاوت بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه

بهاره کیان افشار در طول دوران حرفه ای فعالیت در یک سریال فانتزی و کمدی کودکانه به نام هشتگ خاله سوسکه ایفای نقش کرد و ایفاگر نقش اصلی قصه این سریال به نام خاله سوسکه بود.

بازیگر جوان سینما و تلویزیون در این سریال نمایش خانگی با گریمی دیدنی مقابل دوربین رفت و نقش خاله سوسکه را در کنار بازیگرانی چون امیر حسین رستمی، ارژنگ امیر فضلی، الناز حبیبی، امیر کربلایی زاده، شهین تسلیمی، لاله صبوری، صفر کشکولی، بهزاد رحیم خانی،نیلوفر رجایی فر، محمد مسلمی، لیلا بلوکات، سعید امیر سلیمانی و الهام حمیدی بود.

بهاره کیان افشار در جشنواره فیلم

لیست فیلم های سینمایی بهاره کیان افشار

1400 خانه شیشه ای ، کوزوو

١٣٩٩ آهنگ دونفره

۱٣٩٨ سگ بند ، گربه سیاه ، مرد نقره‌ای ، پسرکشی ، رویای سهراب

۱٣٩٧ بی وزنی ، پالتو شتری

۱٣٩۶ حضور مخفی یک بیگانه ، عطر داغ ، دشمن زن ، لونه زنبور

۱٣٩۵ دانلود فیلم ماهورا ، کمدی انسانی ، زرد

۱٣٩۴ بارکد ، کفشهایم کو؟

۱٣٩٣ عین شین قاف ، طول موج

۱٣٩١ هیچ کجا هیچ کس ، گناهکاران

١٣٨٧ شیرین

لیست فیلم های تلویزیونی

1396 نوار زرد

۱۳۹۴ گاهی به پشت سر نگاه کن

۱۳۹۱ کلاه پهلوی

لیست فیلم های نمایش خانگی

1400 سودا

۱۳۹۹ می‌خواهم زنده بمانم

۱۳۹۷ هشتگ خاله سوسکه

۱۳۹۶ گلشیفته

۱۳۹۵ عاشقانه

لیست فیلم های کوتاه

1393 بنشین عزیزم

۱۳۸۳ راز ماهی کوچک قرمز

لیست تاتر ها

۱۳۹۱ کلاغ‌ها و دروغ‌ها

۱۳۹۱ بازرس هاند واقعی

۱۳۹۲ بوی قهوه و بلال و کباب

۱۳۹۳ WOW

۱۳۹۴ دست نیافتنی‌ها

۱۳۹۴ هتلی‌ها

۱۳۹۶ آیس لند

نمایشنامه خوانی

۱۳۹۵ مو
۱۳۹۵ یک دقیقه سکوت
۱۳۹۶ صحنه‌هایی از زندگی پدرم

جوایز و افتخارات

کاندید بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در چهاردهمین جشن دنیای تصویر برای سریال کلاه پهلوی

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ برای سریال عاشقانه

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظ برای سریال گلشیفته

 

 

 

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !