وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار و بیوگرافی سینما ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

رده سنی تعیین نشده

ویزای توریستی کانادا

  • مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا: شش ماه
  • انواع ویزا: سینگل، مولتیپل، سوپر ویزا
  • امکان اخذ ویزای همراه:‌ وجود دارد
  • امکان اخذ ویزای کار پس از ورود: وجود ندارد

هدف اخذ ویزای توریستی کانادا

  • تعطیلات
  • انجام بیزینس
  • دیدار خانواده

در ادامه این مطلب، در رابطه با ویزای توریستی کانادا اطلاعات کاملی کسب کنید.

جزئیات ویزای توریستی کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای سینگل کانادا

به شما اجازه می دهد که فقط یک بار به مدت ۶ ماه و یا کمتر به کانادا سفر کنید. در صورت ترک این کشور، مجددا باید برای این ویزا درخواست بدهید.

ویزای مولتیپل کانادا

ویزای مولتی کانادا به شما اجازه می دهد که تا زمان اعتبار ویزای خود، هر بار تا سقف شش ماه در کانادا حضور داشته باشید.

سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا به شما اجازه می دهد که بتوانید تا سقف ۱۰ سال چندین بار وارد خاک کانادا شوید. تفاوت کلیدی آن با ویزای مولتیپل این است که به جای شش ماه، می توانید تا سقف دو سال در هر بار ورود خود به این کشور، اقامت موقت کانادا داشته باشید.

هزینه ویزای توریستی کانادا

بیشتر بخوانید:  هزینه ویزای توریستی کانادا

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

  • یک مدرک معتبر برای سفر مانند گذرنامه یا پاسپورت
  • توانایی متقاعد کردن افسر پرونده برای این که دارای تعلقات لازم و کافی برای برگشت به کشور خودتان هستید. این تعلقات می توانند یک شغل با توانایی درآمدزایی برای شما، ملک، زمین، خانه، دارایی های مالی و حتی تعلقات عاطفی مانند اعضای خانواده تان باشند.
  • توانایی لازم برای متقاعد کردن افسر پرونده که پس از اتمام مدت زمان اعتبار ویزای توریستی خود کشور کانادا را ترک خواهید کرد.
  • داشتن تمکن مالی لازم برای حضور واسکان در کانادا در طی مدتی که در آن سکونت دارید.
  • میزان دقیق تمکن مالی مورد نیاز برای شما، به مدت زمان حضور و زندگی شما در کانادا بستگی دارد (چرا که ممکن است در یک هتل اقامت داشته باشید و یا در منزل یکی از اقوام، دوستان، آشنایان یا خانواده خود). در این صورت، هزینه های شما هم به شدت متغیر خواهد بود.
  • در صورتی که قصد زندگی با اقوام خود را دارید، باید یکدعوتنامه کانادا هم از آن ها داشته باشید و آن را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید.
  • شرایط سلامتی مساعدی داشته باشید و معاینات پزشکی و مدارک لازم برای آن را در اختیار داشته باشید. سابقه انجام هیچ جرمی (در امور مهاجرتی و یا امور دیگر) نداشته باشید (با ارائهگواهی عدم سوء پیشینه برای کانادا می توانید این موارد را اثبات کنید).

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

  • اصل گذرنامه که شش ماه و یا بیشتر اعتبار داشته باشد.
  • شخص متقاضی باید فیلدهای وظایف خود را ارائه کند و فرم درخواستویزای کانادا را نیز تکمیل و امضاء کند.
  • دو قطعه عکس جدید با سایز مناسب برای گذرنامه با رنگ مات یا نیمه مات و پوشش صورت ۶۰ تا ۸۰ درصدی، پس زمینه سفید و بدون حاشیه (اندازه دقیق: ۳۵ میلی متر در ۴۵ میلی متر). عکس ها باید دارای شرایط زیر باشند:
  • متقاضی باید نام و تاریخ تولد خود را در پشت عکس ها بنویسد.
  • نباید بیشتر از ۳ ماه از گرفتن عکس ها گذشته باشد. همچنین، نباید به صورت اسکن شده باشند، منگنه شده باشند و در ویزاهای قبلی مورد استفاده قرار گرفته باشند.
  • کاور لتر اصلی از سوی مدیر شرکتی که شخص متقاضی مشغول به کار و فعالیت در آن می باشد (باید نام و نام خانوادگی شخص متقاضی، شماره گذرنامه هدف از بازدید و ورود به کانادا به همراه مدت زمان حضور وی در این کشور را ذکر کند).
  • ارائه اسناد و مدارکی برای اثبات این که متقاضی دارای تعلقات (مالی یا عاطفی) کافی جهت برگشت به کشور مبدا خود پس از اتمام تاریخ ویزای خود می باشد.
  • ارائه اسناد و مدارک مالی برای اثبات این که متقاضی از تمکن مالی کافی برای حمایت و پشتیبانی مالی از خودش در طی مدت زمان حضور در کانادا برخوردار است و می تواند نیازهای زندگی خود را برطرف کند.
  • ارائه دعوتنامه از سوی اقوام (در صورتی که متقاضی قصد زندگی کردن با آن ها را داشته باشد).
  • ارائه مدارک معاینات پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه.

ویزای توریستی کانادا و نحوه پیگیری جواب

شما به عنوان متقاضی دریافت ویزای توریستی کانادا، می توانید از طریق حساب کاربری که در سایت رسمی سفارت کانادا ایجاد کرده اید و یا از طریق ایمیلی که در این پروفایل ثبت کردید، وضعیت ویزای توریستی خود را پیگیری کنید و بدانید که در چه مرحله ای قرار دارد.

در واقع، انجام این کار پس از ثبت پرونده و تکمیل کردن تمامی مراحلی که در بخش های قبلی این مطلب توضیح دادیم، امکان پذیر می باشد. شما با چک کردن حساب کاربری و ایمیل خود می توانید از آخرین وضعیت ویزای توریستی خود آگاهی پیدا کنید.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا، به نوع آن بستگی دارد و شامل موارد زیر می شود:

  • ۶ ماه اعتبار دارد (افرادی که ویزای توریستی شش ماهه دریافت می کنند، باید حداقل به مدت ۱۵ روز خارج از کانادا باشند و مجددا برای این ویزا اقدام کنند).
  • ۵ سال اعتبار دارد
  • مدت زمان اعتبار ویزای مولتیپل (ویزای چند بار ورود)، در اصل ۶ ماهه می باشد اما نکته قابل توجه این است که دارندگان این ویزا باید هر شش ماه یک بار، از کانادا خارج شوند. این کار تا سقف ۵ سال قابل تکرار است.
  • ۲ سال اعتبار دارد. (نکته قابل توجه این است که مدت زمان اعتبار گذرنامه ی دارندگان این ویزا، ۱۰ سال می باشد).
  • به طور کلی، ویزای توریستی کانادا تا پایان مدت زمان اعتبار گذرنامه، اعتبار دارد.

ویزای کانادایی یکبار ورود یا چندبار ورود

همانطور که از اسم ویزای توریستی یک بار ورود نیز می توانید حدس بزنید، به شما اجازه می دهد که فقط یک بار وارد کانادا شوید. اما با ویزای چند بار ورود، می توانید به این کشور رفت و آمد داشته باشید.

به طور کلی، اینچین تصور می شود که تمامی متقاضیان ویزای توریستی، جهت رفت و آمد به این کشور برای ویزای چند بار ورود یا مولتیپل درخواست می دهند و این یعنی ویزای توریستی چند بار ورود را در نظر دارند. مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

با داشتن ویزای مولتیپل، شما هر بار می توانید برای مدت ۶ ماه در کانادا اقامت موقت داشته باشید. و هر چند باری که می خواهید، این کار را انجام دهید. اما با ویزای توریستی یک بار ورود، نمی توانید به کانادا رفت و آمد داشته باشید.

نکته!

اینکه ویزای توریستی یک بار ورود برای شما مناسب است و یا چند بار ورود، به موقعیت، قصد و هدف شما از سفر به کانادا بستگی دارد.

افرادی که قصد شرکت در یک رویداد، کنفرانس یا اتفاقات مشابه دیگری دارند، می توانند ویزای توریستی یک بار ورود دریافت کنند. و یا در صورتی که قصد ملاقات کردن خانواده یا اقوام خود را دارند و در طی حضور خود در کانادا هم با آن ها زندگی می کنند و قصد سفر به خارج از کانادا ندارند، ویزای توریستی یک بار ورود برای آن ها مناسب است.

اما در صورتی که قصد دارید از کانادا به کشورهای دیگری سفر کنید و یا برای یک موقعیت اضطراری خانواده خود را ملاقات می کنید و سریعا باید به کشور مبدا خود برگردید و مجددا در زمان دیگری در آینده وارد کانادا شوید، باید ویزای توریستی چند بار ورود را دریافت کنید تا در هر بار ورود، بتوانید تا سقف ۶ ماه در کانادا بمانید.

در نهایت، در صورتی که نیاز به کمک دارید تا بدانید ویزای کانادایی یک بار ورود برای شما مناسب تر است یا چند بار ورود، می توانید با مشاوران و وکلای ما در تراست مشورت کنید تا به طور دقیق و کامل شما را راهنمایی کنند. همچنین، می توانید یک وقت مشاوره رزرو کنید و یا فرم ارزیابی تراست را تکمیل کنید.

میزان تمکن مالی برای ویزای کانادا

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا

یکی از موضوعاتی که توسط اداره مهاجرت کانادا شفاف سازی شده، میزان تمکن مالی لازم برای ویزای توریستی کانادا است. عوامل و فاکتورهای مختلفی از قبیل هزینه های روزانه ی زندگی در کانادا برای محاسبه دقیق این مبلغ در نظر گرفته شده است. بنابراین، میزان تمکن مالی هر فرد به سبک زندگی و شرایط منحصر به فرد خود او بستگی دارد.

اما به طور کلی، با توجه به هزینه های اقامت و هزینه های زندگی روزمره برای بازدید کنندگان از کانادا، می توان چنین گفت که میزان تمکن مالی لازم برای هر نفر باید ۱۰ هزار دلار کانادا باشد. طبیعتا، اگر در طی مدت زمان حضور خود در کانادا قصد زندگی با یکی از اقوام یا اعضای خانواده خود داشته باشید، این مبلغ به طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

ویزای توریستی کانادا با دعوتنامه

یکی از مواردی که می تواند شانس متقاضیان برای دریافت ویزای توریستی کانادا را افزایش دهد، دعوت نامه است. دعوت نامه، مدرکی است که نشان می دهد شخص دعوت کننده، مسئولیت فراهم کردن محل اسکان شما و حتی در صورت لزوم، حمایت مالی از شما را برعهده خواهد گرفت.

افرادی که می توانند این مدرک مهم و موثر را در اختیار شما قرار دهند، اقوام و اعضای خانواده، دوستان و یا یک آشنا می باشند. بدیهی است که مدت زمان اعتبار دعوت نامه ی متقاضی پس از به پایان رسیدن زمان اقامت وی در کانادا به اتمام می رسد و برای ورود مجدد، باید یک دعوت نامه جدید داشته باشد.

موارد قابل توجه در دعوتنامه و اطلاعاتی که میزبان یا دعوت کننده باید در نظر داشته باشد:

  • اطلاعات شخصی از قبیل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد متقاضی و دعوت کننده.
  • آدرس و شماره تماس متقاضی و دعوت کننده (بدیهی است که آدرس و شماره تماس فرد دعوت کننده باید در کانادا باشد).
  • نسبت متقاضی و دعوت کننده با یکدیگر
  • مدت زمان حضور متقاضی در کانادا
  • محل اقامت متقاضی در کانادا
  • هدف متقاضی برای سفر به کانادا وبازدید از کانادا
  • ارائه مدارکی که نشان دهند دعوت کننده یا میزبان دارای اقامت دائم و یاشهروندی کانادا است.

ویزای توریستی کانادا بدون داشتن دعوتنامه

همانطور که اشاره کردیم، داشتن دعوتنامه شانس شما برای دریافت ویزای توریستی کانادا را به طور چشمگیری افزایش می دهد. بنابراین، درخواست ویزای توریستی بدون داشتن این دعوتنامه، در نوع خودش ریسک بزرگی می تواند باشد که قطعا افراد آن را در نظر دارند.

یکی از اصلی ترین موارد کاربردی دعوتنامه این است که نشان می دهد شما حداقل از نظر مالی و محل سکونت در کانادا، تامین هستید و نیازی به پرداخت هزینه برای چنین مواردی ندارید. اما بدون داشتن دعوتنامه، باید از تمکن مالی بالایی برخوردار باشید تا افسر پرونده ی شما، متقاعد شود که از پس این کار بر می آیید و می توانید هزینه هایتان را متقبل شوید.

یکی از خدمات ارزشمند موسسه مهاجرتی تراست این است که در صورت درخواست متقاضیان، یک دعوتنامه رسمی با کمترین هزینه ممکن جهت افزایش شانس صدور ویزای توریستی کانادا برای افراد تهیه و تنظیم می کند.

تمدید ویزای توریستی کانادا

در بحث تمدید ویزای توریستی کانادا، چیزی که افسران مهاجرتی به آن توجه می کنند، سابقه متقاضی، هدف وی از سفر به کانادا و این که آیا دلیل کافی و قانع کننده ای برای ادامه ی سفر وی به کانادا وجود دارد یا خیر، می باشد. تنها نگرانی جدی افسر مهاجرت، این است که متقاضی قصد اقامت دائم در کانادا نداشته باشد و به کشور خود بازگردد!

مهم ترین نکته ای هم که متقاضیان باید برای تمدید ویزای کانادا خود در نظر داشته باشند این است که حداقل ۳۰ روز قبل از منقضی شدن وضعیت گردشگری یا توریستی آن ها در کانادا، باید برای تمدید ویزای خود اقدام کنند.

تبدیل ویزای توریستی کانادا

درمورد تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائم، ویزای کاری یا ویزای تحصیلی در کانادا، باید توضیح دهیم که اساسا، این که بتوان با ویزای توریستی به کار در کانادا یا تحصیل در کانادا پرداخت و یا اقامت دائم این کشور را دریافت کرد، به هیچ وجه امکان پذیر نیست. بنابراین، باید شرایطی ایجاد کرد که ویزای توریستی، امتیاز یا برتری مضاعفی برای افراد باشد تا به هدف نهایی خود دست پیدا کنند.

تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائم کانادا

به طور کلی، امکان تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت وجود ندارد، اما اگر متقاضی یک سری شرایط خاص فراهم کند، می تواند به دریافت PR امیدوار باشد. یکی از رایج ترین روش ها برای تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم این کشور (به صورت غیر مستقیم)، ازدواج با یک فرد کانادایی است که مقیم این کشور و یا دارای اقامت دائم آن باشد. که البته، برای این کار شرایط خاصی هم باید وجود داشته باشد.

سایر روش های غیر مستقیم برای تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم، شامل سرمایه گذاری در کانادا، پیدا کردن شغل با یک جاب آفر کانادا و همینطور ایجاد شغل و راه اندازی یک کسب و کار یا همان کارآفرینی کانادا می شوند.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

افرادی که با ویزای توریستی وارد کانادا شده اند و به طور موقت در آن ساکن می باشند، اجازه کار و حق انجام آن را ندارند. تنها افراد متاهلی که همسرشان دارای ویزای تحصیلی و یا اجازه کار در کانادا باشد، می توانند جهت دریافت مجوز کار در کانادا اقدام کنند. و افراد مجرد نیز در صورت داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی، می توانند برای مجوز کار اقدام کنند که در شرایط عادی، برای افرادی که ویزای توریستی ندارند هم همینطور است.

تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی در کانادا

افرادی که با ویزای توریستی وارد کانادا شده اند و به طور موقت در آن ساکن می باشند، حق تحصیل در این کشور ندارند. اما می توانند در دوره های آموزشی زیر شش ماهه شرکت داشته باشند. در صورتی هم که قصد تحصیل یا سپری کردن دوره های آموزشی طولانی تر و بیشتر از ۶ ماه دارند نیز باید شرایط خاصی داشته باشند.

اولین شرط، این است که زیر ۱۸ سال سن داشته باشند و دومین شرط هم این است که پذیرش یکی از موسسه ها یا مراکز آموزش عالی در کانادا را دریافت کرده باشند. بنابراین، شرایط تحصیل در کانادا برای دارندگان ویزای توریستی این کشور تفاوتی با افرادی که این ویزا را در اختیار ندارند، چندان متفاوت نیست.

رد شدن ویزای توریستی کانادا

در این بخش از مطلب امروز خود، قصد داریم نگاهی داشته باشیم به دلایل عمده و اصلی برای رد یا ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا، این که در صورت ریجکت شدن درخواستمان باید چه کار کنیم، چطور می توانیم به آن اعتراض کنیم و این کار چقدر هزینه برایمان خواهد داشت.

دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا

  • مشخص نبودن قصد و هدف از سفر به کانادا که یکی از مهم ترین موارد محسوب می شود.
  • داشتن پاسپورت سفید و عدم سابقه ی سفر به خارج از کشور. برای افزایش شانس دریافت ویزای توریستی، بهتر است سابقه سفرهای متعددی به خارج از کشور داشته باشید. سفر به کشورهای اروپایی کمک بزرگی به دریافت ویزای توریستی کانادا خواهد کرد.
  • عدم برخورداری از تمکن مالی کافی برای خود متقاضی، همسر وی و فرزندانشان.
  • قرار گرفتن همه ی اعضای خانواده در یک درخواست. چرا که ممکن است تعلق عاطفی خود که تضمین کننده ی برگشت شما به کشورتان هست را از دست بدهید و تضمینی به برگشت شما وجود نداشته باشد.
  • مشخص نبودن و ناآگاهی از مدت زمان حضور خود در کانادا.
  • ریشه ها و تعلقات شما هم در کانادا و هم در کشور محل اقامتتان بررسی می شود. این مورد، شامل تمامی تعلقات مالی، عاطفی و تمامی موارد دیگری از این دست می شود.
  • وضعیت تاهل شما هم بررسی می شود. چرا که اگر ازدواج کرده باشید و همسر و فرزندانتان با شما همراه نباشند، ممکن است درخواست قوی تری داشته باشید تا این که شما را همراهی کنند. چرا که تعلق های عاطفی خود را به همراه ندارید و این، تضمین بزرگ و بسیار خوبی برای برگشت شما به کشورتان محسوب خواهد شد. البته، این موضوع برای تمامی کیس ها صدق نمی کند و به شرایط دقیق هر فرد بستگی دارد.
  • عدم داشتن شرایط سنی مناسب که کاملا به شرایط منحصر به فرد هر کیس بستگی دارد.
  • عدم برخورداری از تمکن مالی کافی برای فراهم کردن نیازهای مالی خود در طی مدت حضورتان در کانادا. این مورد شامل نقدینگی و اندوخته های مالی جهت تامین کردن هزینه های سفرتان به کانادا می شود.
  • نداشتن شغل و بیکار بودن.
  • داشتن سوء پیشینه و سابقه قضایی به خصوص در کانادا. مانند اخراج شدن از این کشور.
  • داشتن پرونده پزشکی و بیماری های خاصی که تعدادشان بسیار اندک و ناچیز است. معمولا، کسی به خاطر داشتن بیماری های رایج مردود نمی شود.
  • عدم شفافیت کامل و سعی بر پنهان کردن حقایق که ممکن است عواقب ناگوار و شدیدی مانند محرومیت طولانی مدت برای ورود به کانادا برای افراد داشته باشد.

در صورت رد شدن ویزای توریستی کانادا چه باید کرد

به شدت توصیه می شود که اگر یک بار برای ویزای توریستی اپلای کردید و درخواست شما رد یا ریجکت شد، تنها در صورتی مجددا برای آن درخواست دهید که موقعیت شما واقعا تغییر کرده باشد و شرایط جدیدی پیدا کرده باشید. و یا قصد اضافه کردن یک سند یا مدرک بسیار مهم و جدید را داشته باشید که تا کنون در پرونده شما قرار نداشت.

برای درخواست مجدد، هیچ دوره ی اجباری برای انتظار وجود ندارد. مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. بنابراین، شما می توانید در هر زمان و پس از اولین ریجکتی، دوباره برای ویزا درخواست دهید. البته، بدیهی است که ارسال همان درخواست برای مرتبه دوم بدون اضافه کردن اطلاعات یا اسناد و مدارک جدید و تغییر در وضعیت شما، هیچ نتیجه ای به غیر از ریجکتی مجدد در پی نخواهد داشت.

نحوه اعتراض به ریجکت ویزای توریستی کانادا

پیش از این، در گذشته زمانی که افراد دلیل ریجکت شدن درخواست خود را در یک نامه دریافت می کردند، می توانستند به صورت رایگان نسبت به آن اعتراض کنند. اما بر اساس قوانین جدیدی که توسط دولت کانادا تعیین شده است، نامه های اعتراض ایرانی ها دیگر پیگیری نخواهد شد و متقاضیان باید برای رفع کردن ایرادهای پرونده ی خود، مجددا درخواست یک ویزای جدید کنند.

در صورتی که دلیل رد شدن درخواست اولیه شما مشخص شده باشد، شما به راحتی می توانید با رفع آن، مجددا برای ویزای توریستی اقدام کنید. و با توجه به این که یک بار در گذشته هزینه احراز هویت بیومتریک را پرداخت کردید، دیگر نیازی به تکرار این مرحله و هزینه کردن برای آن نخواهید داشت. تنها هزینه های باقی مانده، جهت بررسی پرونده ی شما هستند.

هزینه ویزای توریستی کانادا برای افراد ریجکت شده

هزینه ویزای توریستی کانادا برای افراد ریجکت شده، به اندازه هزینه ای است که مرتبه اول برای این کار پرداخت کرده بودند. البته، با این تفاوت که دیگر نیازی به پرداخت هزیه احراز هویت بیومتریک نخواهند داشت.

باید ها و نباید های درخواست ویزای توریستی کانادا

  • مشخص کردن هدف و قصدتان از سفر به کانادا
  • تمکن مالی جهت برآورده کردن هزینه های سفر خود
  • توانایی متقاعد کردن افسر پرونده برای برگشت به کشورتان
  • توجه به تاریخ انقضای ویزا در صورت تمایل به تمدید آن
  • عدم صداقت و تلاش برای گمراهی افسر پرونده
  • عدم توجه به توانایی و تمکن مالی لازم برای دریافت ویزا و زندگی در کانادا
  • عدم وجود هیچ تضمینی برای برگشت شما به کشورتان
  • مشخص نبودن هدفتان از سفر به کانادا

جزییات ویزای توریستی کانادا

  • فقط جهت اهداف توریستی و گردشگری می توان از آن استفاده کرد.
  • شما از این ویزا نمی توانید برای کار کردن و یا درخواست برای آن استفاده کنید.
  • می توانید فرزندان و سایر افراد وابسته به خودتان را نیز با خود همراه داشته باشید.
  • اگر در کانادا سکونت داشته باشید، معمولا ویزای توریستی ۲۷ روز پس از ثبت درخواست برای آن صادر می شود (در صورتی که از مدت ها قبل برای آن آمادگی پیدا کرده باشید، شرایط آن و تمامی اسناد و مدارکی که نیاز دارد را نیز فراهم کرده باشید). در غیر این صورت، ممکن است تا ۱۸۴ روز برای دریافت ویزای خود منتظر بمانید.

درباره قیمت دلار کانادا بخوانید.

رایج ترین اشتباهات در ویزای توریستی کانادا

رایج ترین اشتباهات ویزای توریستی کانادا

چهار مورد از رایج ترین اشتباهاتی که می توانید از آن ها جلوگیری کنید عبارتند از:

  • ارائه درخواست به صورت ناقص با عدم تکمیل فرم ها، و عدم ارائه تمامی اسناد و مدارکی که درخواست می شود.
  • درج اطلاعات اشتباه، نادرست و یا گمراه کننده.
  • عدم نشان دادن تعلق کافی (عاطفی یا غیر عاطفی) به کشور مبدا خود.
  • استفاده از نمایندگان، مشاوران یا وکلای مهاجرتی غیر رسمی که از گواهینامه های معتبر برخوردار نیستند.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !