وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار و بیوگرافی سینما بیوگرافی نگار جواهریان و عکس های او

عکس نگار جواهریان همراه با دوستش

نگار جواهریان متولد 22 دی ماه سال 1361 بازیگر سینما وتئاتر ایرانی است. او همسر رامبد جوان مجری برنامه خندوانه و بازیگر سینماست.

زندگینامه نگار جواهریان

یکی از فیلم های نگار جواهریان که موجب شناخته شدن بیش از پیش او در جامعه شد را میتوان فیلم طلا و مس دانست. او برای این فیلم برنده جایزه های سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول زند و جایزه تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در چهاردهمین جشن خانه سینما شد.

حواشی بچه دار شدن نگار جواهریان

تیر ماه سال 1397 بود که نگار جواهرین و همسرش برای به دنیا آمدن فرزندشان به کانادا رفتند. تولید این فرزند در تاریخ 27 تیر ماه در کانادا موجب اعطای پناهندگی به فرزندشان شد واکنش های شدیدی را از طرف مردم و چهره های سرشناس در کشور شد.

این اتفاق موجب درست شدن حواشی برای این دو بازیگر در فضای مجازی شد.

عکس نگار جواهریان و محمدرضا فروتن

وضعیت تاهل این بازیگر

نگار جواهریان در سال 1395 با رامبد جوان بازیگر سینمای ایران و مجری حال حاضر برنامه خندوانه ازدواج کرد. اولین و تنها فرزاد آن ها تا به این لحظه یک فرزند دختر به نام نوردُخت است. تولد این نوزاد در کانادا حواشی برای این دو بازیگر به وجود آورد.

در یک برهه زمانی حواشی در مورد اختلافات این بازیگر به صورت شایعه در فضای مجازی مطرح شد که خبر از جدایی آن ها میداد. اما پس از آن انتشار یک عکس دو نفره از این دو بازیگر به همه این شایعات پایان داد.

اطلاعات زیادی درباره زندگی خصوصی این دو بازیگر تا به حال در دسترس نبوده است دلیل آن هم مصاحبه نکردن این بازیگران درباره آن است به طوری که رامبد جوان در یکی از مصاحبه های خصوصی اش گفته است که دوست ندارد درباره زندگی خصوصی اش در آنتن رسانه ملی حرف بزند. زندگی شخصی اش به خودش و به کسانی که در زندگی او هستند مربوط است.

فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان

اولین بار خبر بارداری نگار جواهریان در اسفند ماه سال 1398 توسط خود او با حضور در یک مراسم رسانه ای شد. این خبر پس از انتشار در فضای مجازی توسط رامد جوان نیز تایید شد . بالاخره در 28 تیر ماه سال 1398 نوردخت فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد.

عکس نگار جواهریان و طناز طبابایی

درخشش این بازیگر در سریال زیر تیغ

سریال زیر تیغ برای نگار جواهریان نقطه عطفی در زندگی هنری اش به حساب می آید. سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند ساخته شد.

نگار جواهریان در این سریال نقش فخری را ایفا کرد و در کنار بازیگران سرشناس و پرطرفداری همچون پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، فاطمه معتمد آریا، الهام حمیدی، کوروش تهامی و چندی دیگر خوش درخشید و باعث محبوبیت بیشتر خودش در جامعه سینما و در بین مردم شد.

نگار جواهریان در سریال خاتون

سریال خاتون یک مجوعه نمایش خانگی ساخت تینا پاکروان در سال 1400 است. این سریال هم اکنون در حال پخش است و نگار جواهریان نقش خاتون بختیاری را ایفا کرده و در کنار بازیگرانی همچون اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی و … مشغول بازیگری است.

نگار جواهریان در سریال خاتون

فعالیت های نگار جواهریان

از دیگر فعالیت های این بازیگر میتوان به کار کردن در حوزه عکاسی و خبرنگاری نیز اشاره کرد.

این بازیگر دوست داشتنی در زمینه متجرمی نیز فعالیت هایی داشته است به طوری که نمیاشنامه خیانت اثر هارولد پینتر را به همراه تنیتوش نظم جو ترجمه کرده است.

نگار جواهریان در سینما

لیست فیلم های سینمایی این بازیگر

1398 مجبوریم
1397 طلا
1395 گرگ‌ بازی
1395 نگار
1394 دوئت
1393 اعترافات ذهن خطرناک ، قندون جهیزیه ، پریدن از ارتفاع
1392 ملبورن
1391 حوض نقاشی ، آشغال‌های دوست‌داشتنی
1390 قصه‌ها ، بی‌خود و بی‌جهت
1389 اینجا بدون من ، یه حبه قند ، هیچ
1387 طلا و مس ، شبانه‌روز ، کتاب قانون
1386 شیرین ، تنها دو بار زندگی می‌کنیم ، صد سال به این سال‌ها ، جعبه موسیقی
1385 نسل جادویی
1384 پابرهنه در بهشت
1383 خوابگاه دختران
1382 چند تار مو ، قدمگاه
1380 من ترانه ۱۵ سال دارم

 

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 400
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !