وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار و بیوگرافی سینما اخبار و بررسی سریع و خشن 9 Fast And Furious 9 2021

درباره فیلم سریع و خشن Fast And Furious 9

سریع و خشن Fast And Furious 9 فیلمی آمریکایی به کارگردانی جاستین لی و تهیه کنندگی وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان است. این فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت دوسال در انتظار اکران است.

این فیلم به عنوان نهمین سری فیلم های سریع و خشمگین،  ساخته شده‌است.وین دیزل در این قسمت فیلم به عنوان بازیگر نقش اول بازی می کند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

جان سینا در سریع و خشن 9

جان سینا در سریع و خشن 9

داستان فیلم

دام تورتو زندگی آرامی را با لتی و پسرش، برایان کوچک دور از چشم همه سپری می‌کند؛ ولی آن‌ها می‌دانند که خطر همیشه در ورای افق آرام آن‌ها وجود دارد.این بار، آن تهدید دام را مجبور می‌کند که اگر می‌خواهد افرادی که دوست دارد را نجات دهد، باید با گناهان گذشته خود روبه‌رو شود.

گروه او دوباره با هم متحد می‌شوند تا یک تهدید خطرناک جهانی را که توسط ماهرترین آدمکش و بهترین راننده‌ای رهبری می‌شود که تاکنون دیده‌اند، متوقف کنند؛ مردی که اتفاقا برادر ترک شده دام یعنی جیکوب است.

همچنین اولین تریلر فیلم سریع و خشن Fast And Furious 9 در بهمن منتشر شد که در آن دام و پسرش را در حال تعمیر یک تراکتور می‌بینیم. آن‌ها به همراه همسر دام، یعنی لتی زندگی آرامی را سپری می‌کنند؛ ولی مشاهده می‌کنیم که با بازگشت برادر دام یعنی جیکوب، دام مجبور می‌شود دوباره گروه خود را جمع کند و به مقابله با او که با سایفر هم همکاری می‌کند، بپردازد.

یکی از اعضای این گروه که از موارد جالب تریلر بود، بازگشت هان با بازی سانگ کانگ (Sung Kang) است که تصور می‌شد کشته شده است.

در تریلر مثل رسم فیلم‌های سریع و خشن، شاهد صحنه‌های اغراق آمیز زیادی هستیم که قوانین فیزیک را زیر پا می‌گذارند. این صحنه‌ها شامل قرار دادن یک موتور موشک روی خودروی پونتیاک فیرو، گرفتن یک ماشین موستانگ در هوا با استفاده از هواپیمایی مغناطیسی توسط سایفر و عبور ماشین داج چارجر دام از یک دره با استفاده از یک طناب است.

عوامل فیلم Fast And Furious 9

  • بازیگران : Vin Diesel , John Cena ,Tyrese Darnell Gibson , Mayte Michelle Rodriguez , Jordana Brewster, Nathalie Joanne Emmanuel , Christopher Brian Bridges , Sung Kang , Charlize Theron , Lucas York Black , Cardi B
  • کارگردان :Justin Lin
  • نویسنده : Daniel Casey
  • تهیه کنندگان : Vin Diesel Chris Morgan ,

زمان اکران فیلم

فیلم Fast and Furious که از سال ۲۰۱۹ در انتظار اکران است، حالا با شیوع ویروس کرونا در جهان، Universal Pictures اعلام کرد که فیلم F9 قرار است به ‌جای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) بازهم با حدود یک سال تاخیر دیگر در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود که پیش از این قسمت دهم این فیلم قرار بود در این تاریخ به‌روی پرده‌های سینما برود. که باز هم به تاخیر خورد و قرار است که در تاریخ 25 June (4 تیر 1400 ) روی پرده سینما برود.

فیلم سریع و خشن 9 در دسته دانلود فیلم خارجی قرار گرفته است شما میتوانید به راحتی آن را از وبسایت دانلود فیلم نایس مووی دریافت نمایید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !