وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار و بیوگرافی سینما ، انیمیشن خارجی اخبار و بررسی انیمیشن hotel transylvania 4 2021

اخبار انیمیشن جدید Hotel Transylvania 4 2021

کمپانی Sony Pictures ساخت انیمیشن Hotel Transylvania 4 را رسما تایید و تاریخ اکران این انیمیشن را اعلام کرد.

در جدید ترین اخبار سینما و تلویزیون ساخت جدید ترین سری این انیمیشن تایید و اعلام شده است.

کمپانی Sony Pictures ضمن تایید این خبر اعلام کرد که قسمت چهارم این انیمیشن (Hotel Transylvania 4) در کریسمس سال 2021 اکران خواهد شد.

به گفته کمپانی سازنده این انیمیشن سینمایی ، قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400 ) اکران شود.

داستان انیمیشن

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات انیمیشن Hotel Transylvania 4 منتشر نشده است . اما بسیاری اعتقاد دارند که با توجه به زمان اکران این انیمیشن، احتمالا اتفاقات این قسمت در ایام کریسمس جریان خواهند داشت.

پیش از این ، انیمیشن Hotel Transylvania و انیمیشن Hotel Transylvania 2 (هتل ترانسیلوانیا ۲) در ماه سپتامبر اکران شده بودند و در ادامه انیمیشن Hotel Transylvania 3 : Summer Vaction (هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی) در تابستان و ماه جولای (تیر) به روی پرده‌های سینما رفت که اتفاقات آن نیز در فصل تابستان جریان داشت.

میزان درآمد فروش سری انیمیشن های Hotel Transylvania

سه قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania تا به امروز بیش از ۱.۳۶۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی چند سال اخیر بوده‌اند.

خلاصه داستان قسمت 1 این انیمیشن

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) دراکولا یک پناهگاه سطح بالا برای هیولا ها و موجودات عجیب و ترسناک، به دور از دنیای انسان ها ساخته است. اما ماجرا از جایی آغاز می شود که یک پسر راز این پناهگاه را کشف می کند، و عاشق دختر دراکولا می شود…

خلاصه داستان قسمت 2 این انیمیشن

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2 (Hotel Transylvania 2) پس از ازدواج “جانی” و “میویس” آنها صاحب پسری نیمه خون آشام به نام “دنیس” می شوند، اما این بچه از خودش نشانه های خون آشامی زیادی نشان نداده است. بعد از اینکه “میویس” به همراه “جانی” به خانه خانوادگی “جانی” می روند، دنیس را پیش “ولاد” تنها گذاشته و حالا “ولاد” به همراهی دوستانش برای او یک کمپ آموزشی خون آشامی برگزار کرده تا شاید او خون آشام بودن را یاد بگیرد…

خلاصه داستان قسمت 3 این انیمیشن

در سومین قسمت Hotel Transylvania دراکولا و خانواده هیولایی اش به یک سفر لوکس با قایق تفریحی خیلی شیک میروند اما انگار این تعطیلات رویایی قرار است تبدیل به یک تعطیلات جهنمی بشه. مشکلات از جایی شروع میشه که میوس Mavis دختر دراکولا متوجه میشه که شخصیت دراکولا در دام عشق مرموز کاپیتان کشتی گرفتار شده. اریکا Ericka کاپیتان کشتی راز و نفرتی رو در سینه اش داره که ممکن هست کلن نسل هیولاها رو از بین ببره.

برای دانلود انیمیشن خارجی میتوانید از این لینک استفاده نمیادد.

انیمیشن Hotel Transylvania

انیمیشن Hotel Transylvania

 

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !