وب سایت نایس مووی در سامانه سازمان ساماندهی پایگاه های کشور ثبت شده است و مطابق قوانین این سازمان عمل می کند.
اخبار متفرقه آیا فقط پولدارها در کنکور انسانی 1403 موفق می‌شوند؟

موفقیت در کنکور انسانی 1403

آیا فقط پولدارها در کنکور انسانی 1403 موفق می‌شوند؟

جالب است که بدانید برای موفقیت در کنکور انسانی با توجه به اهمیت بالای تست زنی، بهتر است در برنامه درسی با اختصاص هر 30 دقیقه مطالعه‌ی دروس حفظی، 60 دقیقه را به تمرین تست زنی بپردازید. البته کسی منکر این نیست که یافتن مهارت در تست زنی، نیاز به آموزش ویژه دارد اما گاهی اوقات کلاس‌هایی با ارقام نجومی تشکیل می‌شوند که اکثر داوطلبان قادر به پرداخت چنین هزینه‌هایی نیستند!

با توجه به این که بیشتر داوطلبین کنکور از گروهی هستند که ثروت زیادی نداشته یا تمایلی به پرداخت چنین هزینه‌های سرسام‌آوری ندارند، این سوال پیش می‌آید که از میان این گروه کثیر داوطلبان، آیا افرادی هستند که بتوانند بدون صرف هزینه‌های بسیار برای شرکت در کلاس‌های کنکور در این آزمون پر حاشیه، رتبه‌ی خوبی را کسب کنند؟ یا به عبارتی آیا صرف هزینه‌های بسیار در این زمینه، عامل اصلی موفقیت در کنکور است؟

یادگیری دروس پایه با ویدیوهای آموزشی رایگان

یکی از روش‌های مرور نکات مهم دروس، مشاهده ویدیوهای نکته و تست کنکور انسانی است. از طرفی آموزش دروس پایه، برای موفقیت در کنکور بسیار ضروری است. با توجه به این امر مهم، مدرسه مجازی آی نو ویدیوهای آموزشی رایگان خود را در مقاطع پنجم تا دوازدهم در دسترس شما قرار داده است. این ویدیوهای رایگان حاوی صفر تا صد نکات مهم کتاب‌های درسی، توسط اساتید حرفه‌ای تدوین شده‌اند و داوطبان کنکور و دانش‌‌آموزان پایه‌ دوازدهم انسانی می‌توانند از این ویدیوهای جذاب، به عنوان درسنامه‌هایی کامل جهت فراگیری دروس و رفع اشکال، بهره گیرند.

کنکور انسانی 1403

مزایای ویدیوهای نکته و تست کنکور

سبک بسیاری از دانش‌آموزان در فراگیری، بصری- سمعی است. این دانش‌آموزان به آموزش خوب ویدیویی نیاز دارند و نمی‌توانند با کتاب رابطه خوبی برقرار کنند. استفاده از ویدیوهای نکته و تست با مزایای فراوان زیر همراه است:

امکان توقف در پخش

استفاده از ویدیو‌های نکته و تست کنکور انسانی، این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد تا به محض ایجاد مشکلی در فهم نکات، با قطع پیشروی آموزش و پس از منظم کردن مطالب در ذهن، به پی‌گیری مطالب بپردازد.

نت برداری از نکات طلایی

با تماشا‌ی ویدیوهای آموزشی نکته و تست آی نو می‌توانید پس از یادداشت، مرور و فهمیدن هر نکته، به سراغ نکته‌ی دیگر بروید. به این ترتیب پس از تماشای ویدیو، یک صفحه‌ی کامل پر از نکته‌های طلایی در دسترس شما قرار دارد. این برگه‌، به اندازه‌ی حداقل سه تا پنج جلسه‌ی حضوری در کلاس‌های تقویتی نکته و تست ارزشمند خواهد بود.

ایجاد حداکثر تمرکز

بسیاری از دانش‌آموزان در حین مطالعه‌ی متون کتاب‌های درسی و کمک آموزشی ممکن است کسل و خسته شوند . آموزش ویدیویی نکته و تست کنکور انسانی ارائه شده توسط مدرسه مجازی آی نو، به این خستگی و کسالت پایان می‌دهد. این ویدیوهای نکته و تست جذاب که همواره یک نکته‌ی ‌طلایی برای موفقیت بیشتر در کنکور را معرفی می‌کنند، مجال خستگی و کسالت را به دانش‌آموزان نمی‌دهند.

تسلط بر تست زنی

در روز کنکور، تنها دانستن پاسخ سوالات کافی نیست و تسلط بر تست زنی هم از اهمیت زیادی برخوردار است. تست زدن یک مهارت است که باید آن را فرا بگیرید. اگر داوطلبی بر تکنیک‌های تست زنی مسلط باشد، می‌تواند حتی در مواردی که پاسخ سوال را نمی‌داند نیز گزینه‌ی صحیح را حدس بزند.

با فراگیری روش‌های تست زنی اساتید برتر دروس می‌توانید از اندوخته سال‌ها تجربه‌ی این اساتید بهره گیرید. در خلال تدریس شما با بهترین تکنیک‌های تست زنی آشنا خواهید شد.

مدیریت استرس

با استفاده از بسته آموزشی نکته و تست کنکور انسانی می‌توانید در پاسخ دادن به انواع سوالات آسان، متوسط و سخت کنکور، تسلط کافی بیابید. به این ترتیب اعتماد به نفس بیش‌تری کسب خواهید کرد و مشکل حواس پرتی در استرس بالای کنکور، حل خواهد شد.

مدرسه مجازی آی نو

موفقیت در کنکور با آی نو

دانش‌آموزان و والدین می‌توانند قبل از خرید اشتراک کنکور آی نو به بررسی کیفیت ویدیوهای رایگان بپردازند. با پرداخت مبلغی بسیار محدود (245 هزار تومان) جهت خرید اشتراک ماهانه می‌توانید به ویدیوهای نکته و تست آی نو دسترسی داشته باشید. دقت کنید که دلیل قیمت پایین این ویدیوها، کیفیت پایین نیست. این امر فقط به علت هدف اصلی آی نو یعنی برقراری عدالت آموزشی برای همه‌ی دانش‌آموزان ایران می‌باشد.

شما می‌توانید با خرید اشتراک پکیج آموزشی کنکور انسانی 1403 مدرسه مجازی آی نو، با صرف کم‌ترین هزینه به منابع معتبر دسترسی داشته باشید.

ارسال نظر ...

  • در انتظار تایید : 0
  • تایید شده : 0 نظر
نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد...
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !